پودر جوانه جو آفتاب

11,000 تومان

جو یکی از غلات سبوسدار و پرکاربرد بعد از گندم می باشد. جو غذایی بسیار مقوی و دارای انرژی است که به دلیل خاصیت سیرکنندگی، مناسب برای افرادی که قصد لاغری دارند. مقدار بالای فیبر آن در کاهش وزن و تنظیم قند خون مؤثر می باشد. جوانه جو در کاهش خطر بیماری عروق، تقویت سیستم ایمنی و تنظیم عملکرد دستگاه گوارش، سلامت قلب و اعصاب، پیشگیری و درمان سرطان، سم زدایی بدن، ترمیم بافت های بدن و بازسازی سلول ها، تشکیل استخوان، کاهنده آثار پیری و التهاب بدن، سلامت پوست و مو، کاهش کلسترول و چربی شکم موثر است. پودر جوانه جو (جوانه آفتاب) 200 گرمی در بسته‌بندی زیپ‌دار به بازار عرضه می گردد.

  • توضیحات

    پودر جوانه جو آفتاب بدون مواد نگه دارنده تهیه می شود و عاری از هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

    خواص جو

    یک فنجان جو پوست کنده حاوی مواد مغذی شامل پروتئین، کلسیم، آهن، ویتامین B۱، ویتامین B۱، ویتامین B۲، ویتامین B۳، ویتامین B۶، ویتامین B۹، منیزیم، فسفر، زینک می باشد.

    • سم زدایی بدن از ترکیبات سرطان زا
    • کاهش التهاب مفاصل و علائم روماتیسم مفصلی
    • کاهش رشد تومورها و افزایش رشد سلول های سیستم ایمنی و واکنش دستگاه ایمنی به عفونت ها
    • کاهش فشار خون
    • تنظیم قند خون و کاهش وزن
    • کاهش بیماری های قلبی
    • جلوگیری از پوکی و کمک به سلامت استخوان

    خواص جو

    جوانه جو و پودر جوانه جو

    هنگامی که دانه های جو جوانه می زنند، طی فرآیند جوانه زنی ویتامین ها و پروتئین های موجود در آن به طور چشمگیری افزایش پیدا می کنند. پس از جوانه زنی، وقتی طول جوانه های جو به سطح قابل قبولی از رشد رسیدند، جوانه های جو تازه برداشت شده و توسط دستگاه خشک کن صنعتی در دمای کم و به آرامی خشک و سپس توسط آسیاب به صورت نرم پودر می گردند.
    پودر جوانه جو آفتاب یک غذای کامل، منبع اصلی کربوهیدرات و غنی از آنتی اکسیدان است که به جهت افزایش شیر مناسب مادران شیر ده بوده و برای کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب، بسیار سودمند می باشد.

    پودر جوانه جو

    جوانه آفتاب

    جوانه آفتاب تولید کننده انواع پودر جوانه های مختلف، از جمله پودر جوانه جو و گندم می باشد که دارای مجوز سازمان غذا و دارو و پروانه بهداشتی است. جوانه آفتاب بهترین پودر های خوراکی را به روش صنعتی و با استفاده از دانش روز تولید می کند و به مصرف کنندگان خود این اطمینان خاطر می دهد که محصولاتی ارگانیک و بهداشتی عرضه می کند و در طول تمامی مراحل تولید، هیچ نوع مواد شیمیایی و نگهدارنده استفاده نمی کند. پودر جوانه جو جوانه آفتاب یکی از 18 محصول ارگانیک این تولیدی می باشد.

    پودر جوانه جو آفتاب

  • توضیحات تکمیلی

    وزن خالص

    200″گرم”

    وزن با بسته بندی

    210 گرم

    سیب سلامت

    دارد

    بسته بندی

    هر کارتن حاوی 30 بسته 200 گرمی پودر جوانه جو آفتاب می باشد.

    خرید عمده

    جهت خرید عمده و اطلاع از قیمت عمده این محصول می توانید با مدیر فروش جوانه های خوراکی رویان در ارتباط باشید.

    قابلیت ارسال

    سراسر کشور

  • دیدگاهها

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    Be the first to review “پودر جوانه جو آفتاب”