بازار پودر جوانه جو باکیفیت در تهران

آذر, 1399 بدون نظر جوانه جو, پودر جوانه جو

این روزها در شهر تهران و سایر شهرهای کشورمان شاهد رونق بازار فروش پودر جوانه جو باکیفیت می باشیم. این پودر بسیار عالی و بی نظیر یکی از اصلی ترین منابع برای تامین کلسیم و آنتی اکسیدان می باشد و می تواند سلامتی فراوانی را برای جسم انسان به همراه آورد. شایان ذکر است که این پودر را می توان به آب یا آبمیوه اضافه نمود و آن را میل کرد و از تمامی مواهب موجود در آن برخوردار شد.

بازار پودر جوانه جو باکیفیت در تهران

مشخصات پودر جوانه جو باکیفیت

مشخصات پودر جوانه جو باکیفیت جو یکی از غلاتی است که در زندگی ما انسان ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند و از آن برای پخت نان، تهیه انواع بیسکوییت، سوپ و … استفاده می نماییم. اما به تازگی در بازار شاهد ارائه و فروش محصولی به نام پودر جو هستیم که تمامی خواص نهفته در این دانه باارزش را درون خود دارا می باشد.
دانه های جو پس از اینکه مراحل رشد خود را به خوبی طی کردند، برداشت شده و در دمای بسیار ملایم، خشک شده و رطوبت موجود در ساختار آنها از بین می رود و سپس با استفاده از دستگاه های مخصوص آسیاب شده و درون بسته بندی مخصوص قرار می گیرد و به مشتریان ارائه می شود.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین مشخصات پودر جوانه جو بسته ای با کیفیت اشاره می کنیم:

  • در ساختار این پودر مقادیر فراوانی از ویتامین ها و مواد معدنی وجود دارد.
  • پودر جوانه جو دارای رنگ روشن بوده و در آن هیچ نوع ماده اضافی به چشم نمی خورد.
  • این پودر یک غذای کامل است.
  • عطر و بوی بسیار خوبی دارد.

خرید پودر جوانه جو بسته ای ایرانی

خرید پودر جوانه جو بسته ای ایرانی در حال حاضر در بسیاری از شهرهای کشورمان خرید پودر جوانه جو بسته ایرانی با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است. زیرا توسط این پودر می توان پروتئین، ویتامین و انواع مواد معدنی جسم را تامین نمود و روز به روز به سلامتی نزدیک شد.
یکی از نکته های جالب توجهی که در مورد پودر جوانه جو وجود دارد این است که مواد مغذی موجود در آن به آسانی و سهولت توسط بدن جذب شده و انرژی لازم را برای انجام فعالیت های روزانه با خود به همراه می آورد.
همچنین ترکیب نادری به نام سوپر اکسید دیسموتاز در این ماده وجود دارد که با رادیکال های آزادی که ممکن است در جسم وجود داشته باشند مبارزه کرده و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری نموده و حتی آثار پیری را از بین برده و جوانی را با خود به همراه می آورد و همین امر باعث توجه بسیاری از افراد به این پودر عالی و بی نظیر شده است.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.