توزیع بی واسطه پودر جوانه گندم ارگانیک

بهمن, 1400 بدون نظر جوانه گندم, پودر جوانه گندم

توزیع بی واسطه پودر جوانه گندم ارگانیک در بسته بندهایی با اوزان متنوع در سراسر کشور به صورت مستقیم با قیمت کمتری انجام می‌شود. به همین منظور شرکت‌های تولیدکننده چنین محصولاتی سعی دارند با عرضه محصولاتی با کیفیت بالا واسطه را حذف کرده تا علاوه بر اینکه سود خوبی بدست می‌آورند رضایت مشتریان را هم جلب کنند. پودر جوانه گندم به صورت خوراکی و موضعی قابل مصرف بوده و از خصوصیات درمانی مختلفی نیز برخوردار است.

توزیع بی واسطه پودر جوانه گندم ارگانیک

روش تولید پودر جوانه گندم غنی شده

روش تولید پودر جوانه گندم غنی شده تولید پودر جوانه گندم به صورت غنی شده امروزه به روش‌هایی گوناگونی انجام می‌پذیرد با این حال ممکن است بخواهید به سلیقه خود در منزل این محصول طبیعی و سالم را درست کرده و برای موارد متعدد از آن استفاده کنید، به همین منظور در اینجا تصمیم گرفتیم تا روش تولید این محصول را به شما توضیح دهیم.

برای تولید پودر غنی شده جوانه ارگانیک گندم ابتدا دانه‌های گندم را خیس نموده تا از حالت خشکی در بیایند و از رطوبت خوبی برخوردار شوند، نکته ای که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که شستن کامل دانه‌های گندم به افزایش کیفیت جوانه ها و رشد یکدست آنها کمک می‌کند، پس از این مرحله ظرف مناسبی را برای ریختن دانه گندم انتخاب کرده و محصول خیس خورده را درون ظرف بریزید و در دمای مناسبی قرار دهید تا شروع به جوانه زدن کنند.

توجه داشته باشید که برای تولید پودر جوانه گندم، جوانه ها خیلی نباید رشد کنند چرا که رشد بیش از اندازه جوانه و سبز شدن آنها باعث تلخی پودر و سیاه شدن رنگ آن و همچنین کاهش کیفیت محصول می‌شود، بنابراین پس از اینکه گندم‌ها یکدست جوانه زدند و جوانه سفید رنگ بود می‌توانید از آن پودر تهیه کنید. برای تولید پودر غنی شده گندم جوانه ها را بکوبید و روی اجاق یا در صورت داشتن دستگاه خشک کن آن را با درجه مطلوب خشک کنید در این مرحله می‌توانید از پودر حاصل استفاده کرده و یا برای عرضه به بازار مصرف آن را بسته بندی کنید.

قیمت فروش پودر جوانه گندم ارگانیک

قیمت فروش پودر جوانه گندم ارگانیک توزیع و فروش پودر جوانه گندم توسط مراکز عرضه کننده این محصول در بازار داخلی با قیمت های متفاوتی انجام می‌شود. این تفاوت قیمت قاعدتا به چند عامل بستگی دارد که خریدار باید این مسئله را در نظر بگیرد و با بررسی دقیق قیمت پودر جوانه ارگانیک محصولی را خریداری کند که ضمن ارزان بودن آن از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد.

عواملی که باعث تفاوت قیمت فروش این ماده گیاهی می‌شوند عبارتند از:

  • نحوه بسته بندی این محصول و تفاوت برندهای‌ تولید کننده آن
  • حجم هر بسته از پودر جوانه گندم
  • نحوه خرید متقاضیان
  • کیفیت و درجه بندی محصول
تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.