بهمن, 1400 بدون نظر جوانه جو, پودر جوانه جو

امروزه با مطالعات فراوان افراد به فواید بیشمار جوانه گندم و جوانه جو پی برده اند و به همین دلیل کارخانجات تولیدی بسیاری در زمینه تولید پودر جوانه جو دوسر و پودر جوانه گندم فعالیت کرده و تولیدات خود را در بسته بندی های مختلف و با رعایت استانداردها و موارد بهداشتی به بازار عرضه می کنند. توزیع مستقیم و بدون واسطه این محصول توسط کارخانه های تولیدی این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا بتوانند این ماده مغذی باکیفیت را با قیمت مقرون به صرفه تهیه و خریداری نمایند.

توزیع مستقیم پودر جوانه جو دوسر

راهنمای انتخاب پودر جوانه جو

راهنمای انتخاب پودر جوانه جو برای خرید پودر جوانه دوسر و پودر جوانه گندم بایستی هنگام خرید به درجه کیفیت محصول و کارخانه تولیدکننده آن توجه شود. گفتنی است که امروزه کارخانجات پیشرفته برای خشک کردن این محصول از نور خورشید استفاده نمی کنند بلکه دستگاه های مکانیزه و درجه یک برای خشک کردن انواع جوانه این کار را ساده تر و البته استانداردتر کرده است.

پخش بذرکار عمیق کار گندم درجه یک به صورت کلی و عمده استقبال خوب خریداران را به دنبال داشته است. در فروش عمده قیمت پودر جوانه درجه یک بسیار مناسب بوده و مشتری می تواند با هزینه کمتر مقدار بیشتری از آن را خریداری کند.

برای تهیه بذرکار گندم نیاز است که دانه های گندم را در زمین های کشاورزی کاشته شود سپس بعد از انجام مراحل لازم مانند آبیاری و شخم زدن زمین و پس از گذشت مدتی گندم به عمل می آید و جوانه گندم را جمع آوری می کنند.

بهترین پودر جوانه جو بایستی کاملا خشک شده باشد و قبل از بسته بندی میزان رطوبت آن هرچند کم به صورت کامل گرفته شود. این کار موجب می شود ماندگاری محصول افزایش یابد و دچار کپک زدگی و یا چسبیدن پودر به هم نشود و به همین دلیل از دستگاه های مخصوص جهت خشک کردن جوانه ها استفاده می شود تا در مراحل آزمایشگاهی میزان رطوبت آن سنجیده شود.

بهتر است پودر جوانه جو و گندم را به صورت بسته بندی شده تهیه کرد زیرا ممکن است مجاورت مستقیم این پودر با هوا موجب ایجاد رطوبت و به هم چسبیدگی و گلوله شدن جوانه ها شود که این امر تا حدی کیفیت محصول را پایین می آورد. البته کارخانجات تولیدی این محصول را به صورت فله نیز وارد بازار می کنند و برای مصارف زیاد خرید عمده و فله آن بسیار مقرون به صرفه تر از نوع بسته بندی آن می باشد.

پخش عمده پودر جوانه جو دوسر

پخش عمده پودر جوانه جو دوسر تولید کنندگان و توزیع کنندگان محصولاتی از قبیل پودر جوانه جو و جوانه گندم در تلاش برای تولید هرچه باکیفیت تر این محصول و ارائه آسان آن به مشتریان عزیز می باشند.پخش پودر جوانه جو و گندم به صورت عمده و جزئی از طریق نمایندگی های توزیع و فروش این محصول در سراسر کشور انجام می شود. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات لازم در مورد خواص و ویژگی های این محصول با مشاورین فروش ما به صورت تلفنی و اینترنتی در تماس بوده و خرید خود را به سهولت انجام دهند. امروزه به دلیل شناخت خواص درمانی پورر جو این محصول به سهولت در بازار های سراسر کشور موجود می باشد.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.