توزیع پودر جوانه گندم درجه یک

آذر, 1400 بدون نظر پودر جوانه

امروزه پودر جوانه گندم به عنوان تقویت تقویت اشتها و نوعی مکمل به بازار عرضه می گردد. کارخانجات تولیدی، پودر جوانه گندم درجه یک را در بسته بندی های مختلف و در حجم های متفاوت به صورت عمده و یا جزئی به فروش می رسانند. خرید مستقیم و بدون واسطه ی این محصول از کارخانه می تواند برای مشتریان عزیز مقرون به صرفه و ارزان باشد و از سویی خرید مستقیم از کارخانه موجب اطمینان خاطر مشتریان به لحاظ رعایت استاندارد های بهداشتی می شود.

توزیع پودر جوانه گندم درجه یک

7خاصیت مصرف پودر جوانه گندم

7خاصیت مصرف پودر جوانه گندم

پودر جوانه گندم و جوانه جو که این روزها افراد برای چاقی و یا لاغری صورت و سایر بخش های بدن استفاده می کنند دارای خواص شگفت انگیز درمانی نیز می باشد. می توان گفت پودر جوانه درجه یک و خالص سرشار از مواد معدنی و ویتامین هایی است که می تواند از ابتلا به بیماری های مختلف پیشگیری به عمل آورد.

۱_ این روز ها افراد به زیبایی و سلامت پوست و موی خود بسیار اهمیت می دهند و مصرف دوره ای جوانه گندم که سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین B است، می تواند پوست شفاف و زیبا و همچنین موی سالم و درخشنده ای به افراد ببخشد. ۲_ویتامین A موجود در پودر جوانه گندم و جوانه جو می تواند به رشد استخوان های کودکان کمک کند. همچنین تاثیر این ویتامین در بزرگسالان تقویت چشم و پیشگیری از ضعیف شدن آن است. ۳_ این ماده ی مغذی سرشار از پتاسیم بوده که موجب کنترل فشار خون می شود. ۴_همچنین وجود سلنیوم و منیزیم جوانه گندم از ابتلا به انواع سرطان جلوگیری کرده و سلامت بدن را تضمین می کند. ۵_ مصرف مداوم این پودر با ماست می تواند تا حدی به چاق شدن صورت کمک کند و البته مصرف جوانه جو نیز به کسانی که سعی در لاغر شدن دارند کمک می کند. ۵_ گفتنی است که این پودر معجزه آسا در درمان یبوست نیز موثر است. ۶_ جوانه گندم و جو در رفع خستگی و ایجاد نشاط نیز به افراد یاری می رساند. ۷_وجود آهن در این پودر نیز از فقر آهن و کم خونی پیشگیری می کند.

عرضه بی واسطه پودر جوانه گندم درجه یک

عرضه بی واسطه پودر جوانه گندم درجه یک

امروزه عرضه پودر جوانه گندم و جو به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق کارخانه تولیدکننده و شرکت های توزیع و پخش با قیمتی ارزان و مقرون بصرفه صورت می پذیرد. متقاضیان این محصول می توانند از طریق ویزیتورها و مشاورین فروش، اطلاعات لازم در خصوص این محصول را کسب نموده و سپس اقدام به خرید اینترنتی و یا حضوری نمایند. امروزه خرید از طریق سایت شرکت نیز خریدی آسان و مقرون به صرفه است.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.