توزیع پودر جوانه گندم فله

دی, 1400 بدون نظر جوانه گندم, پودر جوانه گندم

پودر جوانه گندم از خوراکی هایی است که ارزش غذایی بالایی دارد. تنهامواد اولیه این خوراکی گندم جوانه زده است و همین بر خاصیت آن می افزاید. در این فروشگاه اینترنتی پودر جوانه جو و پودر جوانه گندم فله ای و بسته بندی درحجم های متفاوت و با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب و مطلوب به تمامی فروشگاه ها، سوپر مارکتی ها و هم چنین عطاری ها و داروخانه ها عرضه می شود.

توزیع پودر جوانه گندم فله

مزایای استفاده از پودر جوانه گندم

مزایای استفاده از پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم از نظر طب سنتی قدیمی ایرانی دارای طبع گرم می باشد. برای تهیه پودر جوانه گندم، گندم را با آب مرطوب می کنند تا جوانه بزند و بعد از رشد کافی آن را خشک کرده و پودر می کنند. براساس نتایج آزمایش های متعدد با جوانه زدن گندم تغییرات شیمیایی در آن رخ می دهد که مقدار مواد معدنی، کربوهیدرات ها و ویتامین های آن را جند برابر می کند و به همین خاطر است که بسیار مفید و سودمند است.

پودر جوانه گندم مواد مغذی فراوانی مثل ویتامین های مختلف، پروتئین گیاهی، کربوهیدرات ها و مواد معدنی چون: کلسیم، فسفر، آهن، منگنز، ید و منیزیم در ترکیب خود است که تاثیر چشم گیری در افزایش قد و وزن کودکان و نوجوانان دارد و متخصصان تغذیه مصرف روزانه آن را به زنان باردار، کودکان و نوجوانان توصیه می کنند.

جوانه گندم به دلیل داشتن مقدار زیادی پروتئین گیاهی می تواند به عنوان یک مکمل غذایی پرخاصیت برای ورزشکاران و بدنسازان نیز باشد و چون پروتئین آن گیاهی است ماهیچه ها و عضلات بدن دچار بیماری نمی شوند. یکی دیگر از مزایای استفاده از پودر جوانه گندم این است که باعث چاقی صورت شده و پوست را نرم و شاداب می کند.

عرضه بی واسطه پودر جوانه گندم فله

عرضه بی واسطه پودر جوانه گندم فله پودر جوانه گندم در زیبایی و پر پشت شدن مو هم بسیار کارایی دارد که مانع از ریزش مو و سفید شدن آن نیز می شود. این خوراکی پر خاصیت همچنین به دلیل داشتن مقدار چشم گیری آهن برای درمان کم خونی و فقر آهن نیز توسط بانوان مصرف می شود. در این فروشگاه به صورت اینترنتی و آنلاین عرضه پودر جوانه گندم و پودر جوانه جو در بهترین و مرغوب ترین کیفیت انجام می گیرد.

عرضه مستقیم و بدون واسطه پودر جوانه گندم به صورت فله ای و کیلویی و در بسته های 150 گرمی تا یک کیلویی مسلما دارای هزینه پرداختی کمتری برای خریدار خواهد بود. بسته های این خوراکی به نحوی هستند که محصول را تازه و با کیفیت نگه می دارد. شما می توانید برای ارتقا سلامت خود و عزیزانتان از این خوراکی فوق العاده استفاده کنید.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.