دی, 1399 بدون نظر آرد جوانه

آرد جوانه غلات ترکیبی از غلات و حبوبات متنوع می باشد که با توجه به ویتامین ها و پروتئین های سرشار موجود در آن، گزینه ایده آلی برای مصرف در تمام سنین از کودکی تا میان سالی می باشد. گروه های تولید کننده آرد جوانه غلات 300 گرمی، از بهترین مواد اولیه درجه یک و تازه استفاده می نمایند. در نتیجه کالایی که مشتری مصرف می کند دارای بهترین کیفیت بوده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد.در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : کنجد ماسوله

تولید کننده آرد جوانه غلات 300 گرمی

ترکیبات آرد جوانه غلات 300 گرمی

ترکیبات آرد جوانه غلات 300 گرمی تولید آرد جوانه غلات صادراتی، با استفاده از بروز ترین دستگاه های صنعتی حال حاضر دنیا به انجام می رسد تا محصول نهایی بدست آمده از کیفیت و کارایی بی نظیری برخوردار باشد.

ترکیبات استفاده شده شامل گروه های گندم، جو، ماش، عدس، یونجه می باشد که از نیرو فوق العاده ای برخوردار هستند. در حقیقت زمانی که گیاه رشد می نماید، تمام انرژی مورد نیاز خود را از جوانه ها تامین می کند. به همین دلیل این بخش از گیاه کالری بسیار بیشتر از خود دانه غلات دارند.

مشاوران ما در زمینه تجارت کنجد قهوه ای برای لاغری به صورت آنلاین برای دانش و پاسخ در مسیر تجارت به شما از طریق وب سایت در خدمت شما هستند.

مورد مناسبی برای مصرف مادران شیرده، خانم های باردار و افراد مسن می باشند تا با استفاده از آن انرژی لازم برای انجام فعالیت های مربوطه را داشته باشند. ضریب هوشی را بالا برده و بر سالم بودن جنین تاثیر چشم گیری دارد.

سلول های خاکستری مغزی را به چالش وا داشته و احساس نشاط آفرینی را در تک تک سلول های بدن تزریق خواهد نمود.

صادرات آرد جوانه غلات 300 گرمی

صادرات آرد جوانه غلات 300 گرمی صادرات آرد جوانه غلات 300 گرمی به کشور های عرب نشین حاشیه خلیج فارس مانند عمان، یمن، سوریه، عراق، لبنان، قطر، امارات و بحرین در حال انجام می باشد. با توجه به نوسانات بازار ارز و مصرف کننده بودن بیشتر کشور های ذکر شده، این تجارت، سود آوری بالایی را برای منطقه و کشور به همراه خواهد داشت.

ارسال محصولات با پیوست برگه های آزمایشگاهی معتبر که حاوی درصد هر کدام از عوامل قید شده در ترکیب می باشد، به انجام خواهد رسید. در نتیجه مشتری خریدی رضایت بخش را به انجام رسانیده و لحظات خوشایندی را در کنار عزیزان خود ثبت می نماید.

در طول دوره زراعی جوانه های بکارگیری شده هیچ گونه سم یا کود شیمیایی پای گیاه ریخته نخواهد شد. بنابراین علاوه بر خاصیت های فراوانی که دارد، ارگانیک بوده و در سال های آتی، خطری برای مخاطب نظیر سکته های قلبی و مغزی به همراه نخواهد داشت.

بسته بندی های استریل شده با ضخامت بالا، اجازه نفوذ هر گونه رطوبت، عوامل بیماری زا و حشرات خسارت زا را سلب نموده تا محصول بدون تغییر در مزه و کیفیت اولیه آن، به دست مشتری برسد.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.