خرید عمده پودر جوانه گندم خانگی

بهمن, 1399 بدون نظر جوانه گندم, پودر جوانه گندم خانگی

پودر جوانه گندم خانگی یکی از بهترین محصولات برای تضمین سلامت بدن به شمار می رود که دارای خواص بسیار زیادی است. خرید جوانه گندم خانگی پودر شده عمده باعث صرفه جویی زیاد در هزینه‌های خرید این محصول می‌شود و می‌توان گفت در اکثر موارد خریداران عمده این محصول عطاری ها و فروشگاه های زنجیره ای هستند که آن را به صورت فله ای خریداری می کنند. خرید عمده این محصول به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است. 

خرید عمده پودر جوانه گندم خانگی

مراحل تولید پودر جوانه گندم

مراحل تولید پودر جوانه گندم تولید پودر جوانه گندم دارای فرآیندها و روش‌ های خاصی است که در طی آن پودر جوانه گندم شکل می گیرد. در اینجا به قدم ها و روش های تولید پودر جوانه گندم خانگی اشاره می نماییم: 

  • انتخاب گندم: در این مرحله گندم های کاملاً تازه و سالم جمع آوری شده و به صورت بهداشتی شسته می شوند تا هیچگونه گرد و خاک روی آنها باقی نماند. گندم هایی که برای تهیه پودر گندم به کار برده می شوند، به هیچ عنوان نباید دچار فساد و یا خرابی باشند. 
  • خیس کردن گندمها: در این مرحله از تولید جوانه گندم بعد از شستشوی کامل گندم ها آنها را روی دستمال مرطوب ریخته و بخشی دیگر از دستمال مرطوب را کاملاً روی گندم ها می گذاریم گندم در بین دو دستمال مرطوب کاملاً رشد و نمو پیدا کند. 
  • خشک کردن: بعد از گذشت حدود دو هفته از خیس کردن گندم ها و خیس کردن دائمی آن ها، گندم کم کم جوانه زده و بعد از آن نوبت به خشک کردن کامل گندم ها می رسد. در این مرحله باید گندم را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید تا کاملاً آب اضافی آن خارج شود. 
  • آسیاب کردن: در این مرحله گندم های جوانه زده را در داخل آسیاب ریخته و کاملاً پودر و خرد می کنیم تا کاملاً یکنواخت و یکدست شود. 

پخش انواع پودر جوانه گندم خانگی

پخش انواع پودر جوانه گندم خانگی پخش پودر جوانه گندم خانگی علاوه بر روش های حضوری به روش های غیر حضوری و اینترنتی نیز انجام می‌ پذیرد و خریداران این محصول می ‌تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری به محل های فروش و تنها با چند کلیک به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا نموده و آن را خریداری نمایند. 

پخش انواع پودر جوانه گندم خانگی به صورت فله ای به تمام نقاط ایران انجام می پذیرد و افراد می ‌توانند در تمامی شهرها و روستاها به محصول مورد نیاز خود دسترسی پیدا نمایند. به دلیل استفاده های گسترده از پودر جوانه گندم در غذاها و رژیم های غذایی، انواع مختلف این محصول بازار و بسیار پر رونقی داشته و خریداران بسیار زیادی را در سراسر نقاط ایران به خود اختصاص می دهد. 

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.