بهمن, 1399 بدون نظر جوانه جو دوسر, پودر جوانه جو دوسر

پودر جوانه جو دوسر یکی از بهترین و طبیعی ترین مواد غذایی می باشد. این محصول خواص بسیار زیادی دارد و برای بدن و تقویت سیستم ایمنی بسیار مفید است. خرید پودر جوانه جو دوسر 250 گرمی به راحتی و از طریق همین سایت امکان پذیر می باشد. خرید این محصول به صورت آنلاین و غیر حضوری باعث می شود تا همه ی افراد از هر نقطه از کشور به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و بتوانند آن را تهیه کنند‌.

خرید پودر جوانه جو دوسر 250 گرمی

مشخصات پودر جوانه جو دوسر 250 گرمی

مشخصات پودر جوانه جو دوسر 250 گرمی پودر جوانه جو خوراکی، یکی از روش های مصرف جوانه جو است. نوع پودر شده این محصول از نظر خواص غذایی هیچ تفاوتی با نوع سالم آن ندارد و برای بدن بسیار مفید می باشد. در ادامه به برخی از مشخصات حبوبات بسته بندی می پردازیم تا مشتریان انتخاب راحت تر و آگاهانه تری داشته باشند.

  1. جوانه جو دوسر در بسته ۲۵۰ گرمی یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. این سایز بسته بندی مقدار زیادی از محصول را شامل می شود و برای استفاده بسیار مناسب است و نیاز مشتری را تا مدت طولانی پوشش می دهد.
  2. این پودر رنگ سفید مایل به شیری دارد و کاملا یک دست است. در صورتی که پودر کدر شده باشد و یا بهم چسبیده باشد، پودر مناسب خرید نیست و نباید استفاده شود‌‌.
  3. وجود آرم استاندارد و مجوز از سازمان وزارت بهداشت، از جمله مهم ترین خصوصیات پودر جوانه جو است. وجود این دو آرم تضمین کننده کیفیت و اصالت کالا است و سلامت غذایی محصول را برای مشتری اثبات می کند.

فروش پودر جوانه جو دوسر خوراکی

فروش پودر جوانه جو دوسر خوراکی فروش پودر جوانه جو دوسر خوراکی، در بسته بندی های مختلف از جمله ۲۵۰ گرمی انجام می شود. نوع بسته بندی این محصول از نظر بهداشتی در درجه بالایی قرار دارد. قیمت بسته های جو دو سر خوراکی نسبت به نوع فله ای آن کمی بیشتر است. زیرا علاوه بر هزینه های اصلی خود محصول، هزینه های ناشی از بسته بندی نیز به آن اضافه می شود.

فروش این محصول به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد. فروش عمده باعث می شود قیمت هر عدد بسته جوانه جو دوسر، از نظر اقتصادی برای مشتریان بسیار به صرفه تر باشد. بنابراین با این روش، خرید برای خریداران بسیار ارزان می گردد.

فروش حبوبات فله ای امروز، به صورت مستقیم و به دست خود تولید کننده نیز امکان پذیر است. این روش خرید از نظر اقتصادی هم برای مشتری و هم برای تولید کننده بهتر است. زیرا واسطه ها از میان حذف می شوند و به کالا سود کمتری تعلق می گیرد و قیمت آن مناسب تر می شود.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.