image شهریور, 1399 بدون نظر جوانه گندم, پودر جوانه گندم

پودر جوانه گندم بهداشتی از دانه گندم کاملا سالم و ارگانیک به دست آماده که به علت داشتن مواد معدنی، پروتئین های مفید گیاهی و انواع ویتامین ها از جمله E ،B و A از اثرات معجزه آسایی در جهت جوانی و شادابی پوست و مو برخوردار است، همچنین خرید و مصرف پودر جوانه گندم بهداشتی به علت تاثیرات شگفت انگیزی که در سلامتی جسم و روح می گذارد از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

خرید پودر جوانه گندم بهداشتی

راهنمای خرید پودر جوانه گندم

از مهمترین نکات حائز اهمیت در هنگام خرید پودر جوانه گندم به منظور اطلاع از تاریخ تولید و انقضای محصول، نمادهای استاندارد کنترل کیفیت از سوی وزارت خانه های مرتبط، نوع و درصد مواد مغذی در آن و همچنین نحوه مصرف و نگهداری پودر جوانه گندم، توجه به راهنمای خرید محصول می باشد.

پودر جوانه گندم به دلیل میزان ترکیبات مغذی بالایی که دارد در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر انواع ماسک ها، کرم ها، لوسیون های بهداشتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین از پودر جوانه گندم می توان به عنوان نوعی مکمل غذایی با ارزش تغذیه ای فراوان در ترکیب با انواع سالادها، سوپ، ماست و شیر و غیره استفاده نمود.

از مهمترین خواص پودر جوانه گندم علاوه بر سلامتی و شادابی پوست و مو می توان به مواردی نظیر سلامت قلب و ریه، تنظیم قندخون و کلسترول خون، بهبود عملکرد سیستم عصبی و رفع کسلی و بی خوابی، رفع سوء تغذیه و یبوست، درمان دردهای عضلانی و ماهیچه ای و … اشاره نمود.

پخش انواع پودر جوانه گندم بهداشتی

جهت اطلاع از قیمت پخش انواع پودر جوانه گندم بهداشتی در برندهای معتبر می توانید از طریق کانال های ارتباطی درج شده در سایت با مشاوره فروش یا پشتیبانی این محصول ارتباط بگیرید.

قیمت پخش پودر جوانه گندم بهداشتی در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهمترین عوامل تاثیرگذار در این زمینه می توان موارد زیر را برشمرد:

  • برند شرکت تولید کننده محصول و میزان کیفیت محصولات تولیدی آن
  • قیمت بذر اولیه
  • بازار عرضه و تقاضای محصول
  • نوع بسته بندی و وزن آن
  • نحوه خرید و سفارش محصول (فله یا بسته بندی)
  • نوسانات نرخ ارز و تاثیر آن در فرآیند تولید محصول

به طور کلی خرید عمده و کلی پودر جوانه گندم به خصوص اگر به صورت اینترنتی یا آنلاین از مرکز پخش معتبر به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام گیرد از مزیت های بیشماری برخوردار می باشد، که از مهمترین آنها می توان به صرفه جویی در هزینه ها و زمان، امکان مشاوره و پشتیبانی با تولید کننده اصلی محصول و تضمین کیفیت و اصالت کالای تهیه شده اشاره نمود.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.