شرکت تولید پودر جوانه زده 2 کیلویی

اسفند, 1399 بدون نظر پودر جوانه

پودر جوانه زده 2 کیلویی از محصولات خوراکی مفید و سرشار از خواص و فایده می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از این رو امروزه این محصول به شکل هایی مختلف تولید و راهی بازار های مختلف می شود. در شرکت تولید پودر جوانه زده 2 کیلویی تلاش می شود تا بهترین محصولات را که کیفیت لازم را داشته باشند عرضه شوند که رضایت خریدار را به دنبال داشته و قیمت مناسبی هم داشته باشند.

شرکت تولید پودر جوانه زده 2 کیلویی

مواد تشکیل دهنده پودر جوانه زده

مواد تشکیل دهنده پودر جوانه زده پودر جوانه زده به پودری گفته می شود که از محصولات و دانه های جوانه زده به دست می آید که مراحل تولید مختلفی دارد و در نهایت با ظاهری آرد مانند جهت استفاده بسته بندی می شود، این محصول دارای تنوع بالایی می باشد؛ به همین دلیل از نظر مواد تشکیل دهنده به کار رفته در آنها با هم تفاوت دارند؛ به طور مثال در ترکیبات آنها ممکن است از هر گونه از پودر های زیر و با نسبت هایی مشخص استفاده شود:

  • پودر جوانه گندم
  • جوانه عدس
  • جوانه ذرت
  • جوانه شبدر

و… که در حالت کلی می توان گفت هر گونه دانه ای که ارزش غذایی خوب و ماندگاری کافی داشته باشد و قابلیت تبدیل به جوانه و بعد از آن قابلیت تبدیل به پودر را داشته باشند را می توان برای این محصول به کار برد.

صادرات پودر جوانه زده 2 کیلویی

صادرات پودر جوانه زده 2 کیلویی پودر جوانه زده صادراتی محصولی باکیفیت و مرغوب است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و از این رو قرار دادن آن در زنجیره غذایی موجب می شود که املاح مفید زیادی از آن به غذا و در نتیجه به بدن انتقال یابد؛ از این رو مصرف آن توسط کارشناسان اغذیه بسیار سفارش می شود.

امروزه این محصول با کیفیت عالی و در وزن های 2 کیلویی تولید و جهت عرضه آماده می شود؛ به همین دلیل با خرید آنها برای مدتی می توانید از آنها استفاده کافی را ببرید، این محصول را می توان برای تهیه غذا های مختلف و یا به طور ترکیبی با محصولات دیگر مورد استفاده قرار داد.

امروزه صادرات پودر های به کشور های همجوار نیز در دستور کار قرار گرفته است؛ به همین دلیل این محصول هر ساله در مقادیر زیادی و بیش از نیاز های کشور تولید و جهت عرضه در کشور های گوناگون آماده می کنند، این محصول دارای کیفیت بالایی می باشد و در عین حال قیمت هایی به صرفه و اقتصادی دارد؛ بنابراین گزینه هایی مناسب برای صادرات هستند؛ زیرا ماندگاری بالایی داشته و در طور صادرات به مراقبت های زیاد نیازی ندارد.

خریداران جهت خرید عمده این محصول می توانند از راه های ارتباطی ما اقدام کنند و بهترین محصولات را با قیمت هایی مناسب سفارش داده و در کوتاهترین مدت ممکن تحویل بگیرند.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.