صادرات آرد جوانه گندم 10 کیلویی اصل

بهمن, 1399 بدون نظر آرد جوانه, جوانه گندم

آرد جوانه گندم از مزایای بسیار زیادی برخوردار است و از آن در غذاهای بسیار زیادی همچون انواع سالاد ها کیک ها، سوپ و… استفاده می شود. به دلیل شرایط آب و هوایی خوب ایران، جوانه گندم بسیار خوبی از مزارع برداشت می شود و به همین دلیل صادرات آن هم بسیار خوب است. صادرات آرد جوانه گندم 10 کیلویی اصل به کشورهای بسیاری از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می‌ شود و بازرگانان با فروش خود به سود خوبی دست می یابند.

صادرات آرد جوانه گندم 10 کیلویی اصل

مواد تشکیل دهنده آرد جوانه گندم

مواد تشکیل دهنده آرد جوانه گندم جوانه گندم که قسمتی از دانه گندم است، از گیاه گندم به وجود می آید. تقریباً ۲.۵ درصد از دانه گندم را جوانه گندم تشکیل می دهد. برای تولید فرآورده های حاصل از گندم معمولاً جوانه گندم و مغز آن را حذف می نمایند؛ چرا که روغن در این دو قسمت است و در نتیجه می تواند باعث فاسد شدن نهایی محصول شود

اما جوانه گندم دارای مواد مغذی بسیار زیادی است که گیاه برای رشد و توسعه خود به آن ها نیاز دارد. جوانه گندم سرشار از؛ فولات، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، کلسیم، زینک، فسفر پتاسیم، آهن و منگنز است که برای بدن بسیار مفید می باشد.

جوانه گندم همچنین منبع بسیار خوبی از کربوهیدرات ‌های پیچیده است و از فیبر و پروتئین بالایی برخوردار می باشد. شما می توانید با خیساندن دانه های گندم و افزودن آن به رژیم غذایی از مزایای مصرفی جوانه گندم برخوردار شوید.

اما برای اینکه مدت زمان نگهداری جوانه گندم را بیش تر کنید، باید آن را در یخچال نگهداری نمایید. با این روش مواد غذایی موجود در آن هم به بهترین شکل ممکن حفظ خواهد شد. همچنین می ‌توانید از جوانه گندم برای درست کردن کلوچه ها، پنکیک و… استفاده نمایید. راحت ترین روش مصرف آن هم ریختن این پودر بر روی ماست، حبوبات و یا گرانولا است. حتی می‌ توانید از جوانه گندم در تهیه سالاد هم استفاده نمایید.

یکی از بخش های جوانه گندم سبوس موجود در آن است. سبوس منبع عالی از فیبر است و در نتیجه می‌ تواند باعث بهبود عملکرد سیستم گوارش بدن شود. بخش دیگر موجود در آن آندوسپرم است که ۸۳ درصد دانه را تشکیل می دهد. پودر جوانه گندم از آن درست ساخته شده است که دارای نشاسته است.

اما از مزایای مصرفی آن‌ ها می توانیم به خاصیت چاق کنندگی صورت، جوانسازی پوست، تنظیم کننده سیستم عصبی، افزایش سیستم ایمنی بدن، رفع کم خوابی، تقویت حافظه، جلوگیری از دیابت، رفع خستگی و … اشاره داشته باشیم.

فروشگاه آرد جوانه گندم 10 کیلویی اصل

فروشگاه آرد جوانه گندم 10 کیلویی اصل به دلیل کارایی بسیار زیادی که این سری از محصولات دارند، فروشگاه آرد جوانه گندم اصل تمام تلاش خود را انجام می دهد تا با ارائه درست خود به تعدیل نیاز بازار بپردازد و افراد بدون دغدغه این محصول را خریداری نمایند.

اما فروش آرد 10 کیلویی با استقبال خرید بیش تری مواجه شده است؛ چرا که خریداران می توانند در مدت زمان بیش تری این آرد را حفظ نمایند و از خرید مکرر مصون شوند. شما می‌ توانید با تهیه عمده این سری از محصولات خرید خود را اقتصادی تر کنید و با صرف هزینه کم تری بهترین محصولات را تهیه نمایید.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.