عرضه جوانه گندم خشک پودری

اسفند, 1399 بدون نظر جوانه گندم, جوانه گندم پودری

عرضه جوانه گندم خشک پودری در ایران مرغوب ترین نمونه های جوانه گندم خود را به بازار داخلی و هارجی به صورت عمده به فروش می رساند. به همین دلیل متقاضیان می توانند انواع نمونه های جوانه گندم را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری نمایند. این محصول خواص بسیاری دارد، از جمله خواص بی نظیر جوانه گندم می توان به بهبود بیماری های لثه، تنظیم فشار خون، کمک به تسکین درد مفاصل، درمان کننده زخم دهان، از بین بردن گرگرفتگی در بدن و… اشاره نمود.

عرضه جوانه گندم خشک پودری

روش تولید جوانه گندم خشک پودری

روش تولید جوانه گندم خشک پودری روش تولید جوانه گندم خشک پودری به دو صورت سنتی و صنعتی می باشد. ابتدا 200 گرم گندم را تمیز می کنیم و دو رپز خیس کنید و هر روز آب آن را عوض کنید. و سپس آب آن را آبکش کنید و در یک و پارچه نمدار تمیز قرار دهید. تا زمانی که جوانه بزنه آن را بو داده و به صورت پودر شده مورد استفاده قرار میدهیم. این محصول حاوی مقادیر زیادی از A ,‌B1 ,‌B6 ,‌B12 ,‌E است. و همچنین دارای مقادیر زیادی از اسید فولیک، فسفر، کلسیم، سلنیوم و منیزیم می باشد و برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است.

به دلیل داشتن آنتی اکسیدان و ویتامین E خاصیت ضد پیری دارد و برای درمان بیماری های پوستی مفید است. و از پیری پوست و همچنین از ریزش مو جلوگیری می کند. استفاده از ماسک پودر جوانه گندم و شیر کم چرب برای پوست بسیار مفید است و از باعث درخشندکی پوست می شود. و به دلیل داشتن فیبر فراوان برای هضم غذا در روده و معده مفید است و از سرطان جلوگیری می کند. همچنبن باعث تقویت سیستم بینایی چشم می شود. و برای رفع خستگی و بهبود وضع جسمانی بدن بسیار مفید است. به دلیل داشتن آنتی بیوتیک و ویتامین C برای درمان بیماری های عفونی مفیداست. از این محصول می توان برای تهیه انواع سالاد و سوپ استفاده کرد. همچنین می توان در تهیه انواع  شیرینی و کیک‌ها استفاده کنید.

قیمت نهایی جوانه گندم خشک پودری

قیمت نهایی جوانه گندم خشک پودری قیمت جوانه گندم خشک در مراکز مختلف فروش سراسر کشور ثابت است.
زیرا این مراکز محصولات خود را با قیمتی که در لیست کارخانه ارائه شده است به فروش می رسانند. از اینرو برای خرید این محصول مرغوب با قیمتی مناسب می توان به مراکز اصلی فروش این مجموعه مراجعه نمود.

خرید عمده جوانه گندم پودری به صورت فله ای است، زیرا این نمونه خرید پایین ترین قیمت ممکن را برای خریدار به همراه دارد. دلیل پایین تر بودن قیمت خرید جوانه گندم در نمونه ی فله ای، نداشتن مراحل بسته بندی و همچنین عدم نیاز به انجام وزن کردن محصول و… می باشد.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.