اسفند, 1397 بدون نظر پودر جوانه نخود

عرضه پودر جوانه نخود به صورت مستقیم در نمایندگی های خرید و فروش معتبر این محصول در سراسر ایران با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام می پذیرد.

عرضه پودر جوانه نخود

پودر جوانه نخود

همانطور که می‌دانید امروزه در بیشتر فروشگاه ها و سوپرمارکت های مواد غذایی بسته های حاوی انواع جوانه ها به چشم می‌خورند که بیشتر این محصولات به صورت آماده شده همراه با ماست، انواع سالاد کاهو، کلم یا سالاد شیرازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
برخی از خانواده‌های ایرانی این جوانه ها را به صورت خام می خورند و برخی هم عادت دارند بعد از تفت دادن این محصول، آن را مورد مصرف قرار دهند.
استفاده از جوانه های غلاتی و حبوباتی مختلف در بین خانواده های ایرانی به دلیل فواید و مزایای بی نظیر این محصولات می باشد، زیرا این محصولات دارای ویتامین و املاح معدنی همچون کلسیم، فسفر، منیزیم و ویتامین های گروه Bو پروتین ها هستند و از کالری و کربوهیدرات کمی برخوردارند.

پودر جوانه نخود درجه یک

انواع جوانه های موجود در بازار

  • جوانه ماش
  • جوانه گندم
  • جوانه شبدر
  • جوانه یونجه
  • جوانه عدس
  • جوانه نخود
  • جوانه جوی دوسر

استفاده از هر یک از این نوع جوانه ها در بین خانواده‌های ایرانی به دلایل متفاوتی استفاده می شود.
در بین موارد گفته شده در متن فوق جوانه نخود دارای پروتئین زیادی است و این محصول سرشار از فسفر و کلسیم بوده و میزان مواد معدنی آن ۵ برابر دانه نخود است.
گاهی افراد کهن سال دچار بی اشتهایی می شوند که در این زمان استفاده از پودر جوانه های غلاتی و حبوباتی ذکر شده در متن فوق می تواند به آن ها کمک کند.
مصرف پودر جوانه های مختلف در بین افراد ضعیف و کهن سال به منظور کاهش تورم، افسردگی و حتی استرس و همچنین رفع بی اشتهایی بهترین گزینه درمانی می باشد.

عرضه پودر جوانه نخود

عرضه پودر جوانه نخود

همان طور که مستحضر هستید استفاده از جوانه نخود به صورت پودر شده و آماده بیشتر از نخود در بین خانواده های ایرانی مورد مصرف قرار می گیرد.
عرضه عمده پودر جوانه نخود از طریق سایت های اینترنتی فعال در حال حاضر برای تمامی مشتریان و متقاضیان این محصول در سراسر ایران فراهم شده است.
مشتریان و متقاضیان عمده این محصول می توانند جهت گرفتن استعلام قیمت و همچنین ثبت سفارشات خود با مشاورین شرکت ما در تماس باشند و یک خرید ایده ال و آسانی را با ما تجربه نمایند.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.