آبان, 1399 بدون نظر جوانه نخود, پودر جوانه, پودر جوانه نخود

نخود از حبوبات عمده امروز با کیفیت بوده که به روش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پودر جوانه نخود درجه یک جز بهترین فرآورده ها بوده که خواص خوراکی و درمانی زیادی دارد. این محصول به روش سنتی و صنعتی قابل تولید بوده و از طریق بسته بندی های استریل به بازار عرضه می گردد. فروشنده این پودر مغذی را به صورت عمده و جزیی به بازار عرضه می کند تا افراد بتوانند بر اساس نیاز و مصرف خود خرید کنند.

فروشنده پودر جوانه نخود درجه یک

طرز تهیه پودر جوانه نخود درجه یک

طرز تهیه پودر جوانه نخود درجه یک پودر جوانه عدس سبز کانادایی به روش های مختلف تولید می شود. برای تهیه این فرآورده باید ابتدا نخود درشت و مرغوب را تهیه کنید. پس از بوجاری و پاک کردن و شستن آن را درون آب خیس می کنند. این حبوبات چند روز درون آب می مانند و پس از خیس خوردن بسیار درشت می شوند. در این صورت آنها را از آب درآورده و درون سبد می ریزند و آبکشی می کنند.

مهمترین مرحله کشت است که در آن نخودها در محیطی مناسب و مرطوب قرار می گیرند تا سبز شوند. زمانی که جوانه ای زرد و سبز از درون دانه ها بیرون می آیند مرحله خشک کردن فرار می رسد. در این زمان دانه ای جوانه زده به سرعت خشک می شوند. پس از اینکه رطوبت جوانه ها به صورت کاملا گرفته شد آنها را پودر می کنند تا براحتی مصرف شود.

این روش به صورت سنتی و صنعتی قابل اجرا بوده و امروزه در صنایع توسط تجهیرات پیشرفته و اتوماتیک انجام می شود.

فروش پودر جوانه نخود سبز مرغوب

فروش پودر جوانه نخود سبز مرغوب فروش پودر جوانه نخود مرغوب در حجم های مختلف انجام می شود. روش هایی که برای فروش در بازار در نظر گرفته می شود دارای تنوع بسیار است که از این موارد می توان به وجود فروشگاه اینترنتی این محصولات اشاره کرد که زمینه را برای انجام معاملات در سطح گسترده تر فراهم می آورد و تولید کنندگان را برای تولید عنمده تشویق می نماید.

پودر جوانه نخود نمونه محصولات درجه یک و پر فروش است و با وجود این که مشتریان زیادی در داخل کشور به دنبال خرید شان هستند شاهد صادرات به کشور های خارجی به طور عمده می باشیم. حجم فروش در نرخ آن تاثیر بسزایی دارد و در صورتی که به صورت عمده انجام شود قیمت مناسب تری دارد.

خرید و فروش این پودر در کشور و در خارج از کشور به صورت گسترده انجام می شود که دلیل این خرید و فروش گسترده، خواص بی نظیری است که این جوانه دارد و به دلیل این خواص، در سایر کشورها نیز به محبوبیت رسیده است.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.