image شهریور, 1399 بدون نظر جوانه گندم, پودر جوانه گندم

پودر جوانه گندم اصل از مواد غذایی با خواص درمانی فراوان می باشد. و به جرات می توان گفت که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که داشته، همواره طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده است.

در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : پودر سیر سبزان

البته در میان مصرف کنندگان، افراد زیادی تمایل به خرید آن در جهت چاقی و افزایش وزن را خواهند داشت.

از این رو نمونه های مختلف جوانه گندم به منظور فروش روانه بازار می گردد تا در این صورت خریداران بتوانند انتخابی آگاهانه و آزادانه داشته باشند.

فروش پودر جوانه گندم اصل برای چاقی

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن

پودر جوانه گندم، مکمل غذایی ارزشمندی بوده که سرشار از مواد مغذی مانند پروتئین، ویتامین e و ویتامین های گروه b می باشد و هم چنین مواد معدنی مانند منیزیم و سلنیوم در این پودر به فراوانی یافت خواهد شد.مشاوران ما در زمینه تجارت پودر شیرین بیان به صورت آنلاین برای دانش و پاسخ در مسیر تجارت به شما از طریق وب سایت در خدمت شما هسستند.

و اما این پودر ارزشمند از خواص درمانی بیشماری برخوردار می باشد. به طوری که از آن می توان برای درمان مشکلات پوست و مو استفاده نمود و در واقع جوانه گندم را می توان به عنوان بهترین ماسک و اکسیر جوانی معرفی نمود.

از سویی دیگر  پودر جوانه گندم را می توان هم به عنوان ماده غذایی چاق کننده و هم به عنوان ماده غذایی  لاغر کننده استفاده نمود و تنها تفاوتی که منجر به تغییر عملکرد جوانه گندم می گردد، تغییر در نحوه مصرف آن خواهد بود.

به این صورت که اگر جوانه گندم به قصد چاقی مصرف شود، لازم است که جوانه گندم ده دقیقه بعد از غذا مصرف شود و اما اگر قصد لاغر شدن دارید، باید جوانه گندم را ده دقیقه قبل از غذا استفاده نمایید.

البته لازم به ذکر است که برای چاق شدن با پودر جوانه گندم نیاز هست تا طبق الگو های خاصی عمل نمود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

برای چاقی صورت باید بعد از غذا یک قاشق جوانه گندم را در یک لیوان شیر مخلوط کرده و با یک قاشق عسل یا شکر شیرین میل نمود.

و یا برای رشد بهتر و افزایش وزن در کودکان می توان مقداری از جوانه گندم سابیده شده و نرم شده را در آب انگور مخلوط نمود و در کنار شیر مادر و به عنوان مکمل غذایی به کودک داد.

قیمت پودر جوانه گندم اصل

قیمت پودر جوانه گندم اصل

در حقیقت قیمت پودر جوانه گندم به عوامل متعددی مانند کیفیت مواد اولیه، سالم و به روز بودن جوانه گندم، نوع تولید و نحوه بسته بندی، نشان استاندارد و سلامت کالا، شرکت تولید کننده، نحوه فروش پودر جوانه گندم، هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.

البته امروزه به دلیل موانع اقتصادی موجود در کشور، کیله محصولات دچار نوسان و دگرگونی شده اند و این امر بر روی قیمت آن ها تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. از این رو برای پودر جوانه گندم اصل قیمت قطعی و دقیقی نمی توان مشخص نمود.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.