قیمت خرید پودر جوانه گندم اصل

بهمن, 1400 بدون نظر جوانه گندم, پودر جوانه گندم

یکی از مواد غذایی و خوراکی های بسیار مقوی و مغذی که در هر شرایطی می توان به راحتی آن را میل نمود، پودر جوانه گندم اصل می باشد. این محصول به راحتی قابل ترکیب با انواع دسر و غذا و سالاد و … بوده و به علت خواص فراوانی که برای بدن ما انسان ها دارد، جزو افزودنی های غذایی همیشگی ما ایرانیان قلمداد می گردد. در ادامه با یکسری از مزایا و فواید این خوراکی پر فایده آشنا خواهیم شد.

قیمت خرید پودر جوانه گندم اصل

راه شناخت پودر جوانه گندم مرغوب

راه شناخت پودر جوانه گندم مرغوب

از مهمترین موارد در تشخیص مرغوبیت این پودر، تازه بودن جوانه های اصلی آن می باشد. یعنی در زمان تهیه این محصول، هر چقدر از جوانه تازه تر و بهتری به منظور ساخت این پودر بهره گرفته باشند، محصول نهایی باکیفیت تر و مرغوب تر می باشد.

این پودر دارای ماندگاری فراوانی بوده و می توان آن را به همراه انواع و اقسام دسر و سالاد و غذاها مصرف نمود. این پودر دارای خواص فراوانی بوده و سرشار از مواد مفید و مغذی برای بدن انسان می باشد. فراموش نکنید که این پودر را باید در یخچال نگهداری کنید.

این پودر دارای مقدار فراوانی فیبر و پروتئین می باشد. از مواد مغذی دیگر موجود در آن می توان به اسید فو لیک، انواع ویتامین B و فیتواسترول اشاره نمود که در اصل همان قسمتها و بافت های استروئیدی مشابه کلسترول و سلنیوم می باشند.

از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره نمود وجود انواع مواد معدنی در آن می باشد که بدن ما انسانها به منظور ساخت و ترمیم سلولها و همچنین نظم بخشیدن و مقاومت در برابر واکنش های شیمیایی، بسیار به وجود آنها احتیاج خواهد داشت.

وجود مقدار زیادی از ویتامین E و همچنین ارزش غذایی بالای این پودر مانند یک آنتی اکسیدان قوی و موثر عمل نموده و سلول های مغزی، غشای سلولی و مولکول های کلسترول را در برابر آسیب و ایجاد و ساخت پلاک در شریان ها، محافظت می نماید.

همینطور به منظور سم زدایی از کبد، کنترل میزان گلوکز موجود در خون و همچنین کنترل و حفظ تعادل و سلامت عملکرد سیستم دفاعی بدن، استفاده می گردد. از دیگر مواد موجود در آن می توان به پتاسیم، آهن، روی، کلسیم و فسفر اشاره نمود.

این پودر بصورت طبیعی دارای هیدرو لیزه با سطوح بالا می باشد که باعث تحریک آنتی اکسیدان های سیستم ایمنی بدن گردیده و بدن را در برابر امراض گوناگون مقاوم می کند و با اینکار آسیب پذیری بافت های داخل ماهیچه و سلول های غشایی را کمتر می نماید.

مرکز پخش پودر جوانه گندم اصل

مرکز پخش پودر جوانه گندم اصل

مرکز پخش پودر جوانه اصل بصورت فله و به شکل عمده، با مرغوبترین کیفیت. شما متقاضیان گرامی برای خرید محصول مورد نظر خود می توانید علاوه بر خرید حضوری، از طریق وب سایت و به شکل آنلاین نیز اقدام به تهیه اقلام مورد نظر خود بفرمایید. در این روش خرید، واسطه به طور کامل از معاملات حذف گردیده و به همین خاطر قیمت نهایی برای خریداران، بسیار مقرون به صرفه و کیفیت معاملات بسیار بالاتر خواهد بود .

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.