آذر, 1400 بدون نظر جوانه گندم, پودر جوانه گندم

قیمت عمده پودر جوانه گندم فله به کیفیت این محصول غذایی و هم چنین به نوع گندمی که برای تولید این پودر به کار می رود بستگی دارد، البته روش های تولید و هزینه بسته بندی نیز در قیمت این محصول تاثیر گذا

سفارش پودر جوانه گندم به صورت فله از طریق نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه قابل استعلام است.

قیمت عمده پودر جوانه گندم فله

طرز تهیه پودر جوانه گندم

طرز تهیه پودر جوانه گندم پودر جوانه جو از جمله محصولاتی به شمار می آید که به دلیل وجود ویتامین های فراوان در این محصول دارای استفاده بسیار فراوانی می باشد، به همین دلیل طرفداران بسیاری دارا می باشد.

پخش بذرکار عمیق کار گندم درجه یک به صورت کلی و عمده استقبال خوب خریداران را به دنبال داشته است. در فروش عمده قیمت پودر جوانه درجه یک بسیار مناسب بوده و مشتری می تواند با هزینه کمتر مقدار بیشتری از آن را خریداری کند.

برای تهیه جوانه گندم یا هر حبوبات دیگری، دانه مورد نظر را پس از پاک کردن و شستن در ظرف آبی خیس کرده و در جای خنک ولی نور زیاد گذاشته تا زمانی که جوانه سر از پوسته دانه بیرون بزند.

دقت داشته باشید لزومی ندارد که دانه‌ها در معرض نور مستقیم باشد کافیست ظرف مورد نظر را در آشپزخانه نزدیک به پنجره قرار دهید.بعد از گذشت یک الی دو روز بسته به نوع دانه، جوانه شروع به رشد می‌کند.

و پوسته دانه را شکافته و سر جوانه از پوسته بیرون می‌زند.پس از این مرحله آب روی دانه‌ها را دور بریزید و دانه‌ها را در دستمال تمیزی بریزید ودرون ظرفی قرار دهید.

در این زمان چون دانه‌ها مرطوب هستند نیاز به اضافه کردن آب نیست ولی روزی دو بار به جوانه‌ها سرکشی کنید و لبه دستمال را کنار بزنید و با تکان دادن دستمال سعی کنید دانه‌ها را زیر و رو کرده و با اسپری کردن آب بر روی آن، رطوبت لازم را به جوانه‌ها بدهید.

به این نکته توجه داشته باشید که در زیر جوانه آب جمع نشود چون این امر بخصوص در فصل تابستان که هوا گرم است موجب خراب شدن دانه‌ها می‌شود.

برای تهیه بذرکار گندم نیاز است که دانه های گندم را در زمین های کشاورزی کاشته شود سپس بعد از انجام مراحل لازم مانند آبیاری و شخم زدن زمین و پس از گذشت مدتی گندم به عمل می آید و جوانه گندم را جمع آوری می کنند.

اگر مراقبت‌های لازم را انجام دهید ظرف ۳ الی ۵ روز با توجه به نوع دانه جوانه‌ها آماده می‌گردد.بعد از اینکه جوانه آماده شد در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.

و هر زمان سالاد تهیه می‌کنید مقداری از آن را به سالاد اضافه و نوش جان کنید و یا جوانه انواع حبوبات را تهیه و پس از خشک کردن آسیاب کنید

سفارش مستقیم پودر جوانه گندم فله

سفارش مستقیم پودر جوانه گندم فله سفارش مستقیم پودر جوانه فله گندم می بایست به صورت مستقیم از طریق کارگاه ها و کارخانه های تولیدی این غله انجام شود تا خریداران بتوانند، از کیفیت این محصول اطمینان حاصل نمایند.

البته در زمینه فروش این غله فروشگاه های اینترنتی معتبری نیز فعالیت می کنند و این محصول با کیفیت را به صورت غیر حضوری و آنلاین در اختیار خریداران قرار می دهند.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.