مرکز جوانه خشک یک کیلویی مرغوب

بهمن, 1399 بدون نظر جوانه خشک

مرکز جوانه خشک یک کیلویی مرغوب از محل های فروش مورد اعتماد مشتریان می باشد و تمام خریداران از نقاط مختلف کشور می توانند به صورت آنلاین محصول را از آن خرید کنند. جوانه خشک شده از جوانه های انواع بذر ها بدست می آید که حاوی مواد مغذی می باشد و هضم آن آسان است و شما می توانید برای پخت انواع غذاها از آن استفاده نمایید علاوه بر این می توانید بذرهای خشک شده را آسیاب کنید و با آن نان تهیه نمایید.

مرکز جوانه خشک یک کیلویی مرغوب

مشخصات جوانه خشک یک کیلویی مرغوب

مشخصات جوانه خشک یک کیلویی مرغوب مشخصات جوانه خشک یک کیلویی مرغوب شامل گزینه های زیر می شوند:

  • جوانه مرغوب نباید بوی قوی بدهد.
  • ظاهر آن کپک زده نباشد.
  • فاقد از گرد و خاک باشد.

جوانه خشک شده خاصیت های فراوانی دارد و همین باعث شده خرید جوانه خشک عمده افزایش یابد به عنوان نمونه به دلیل فیبر بالای که دارد باعث هضم غذا و رفع یبوست می شود و کلسترول بد خون را کاهش می دهد به همین دلیل باعث سلامت قلب می شود و به دلیل این که کالری ناچیزی دارد مصرف آن باعث افزایش وزن نمی شود و می تواند به کاهش وزن کمک فراوانی نماید و به دلیل این که ویتامین c دارد باعث می شود گلبول های سفید خون بتوانند با عفونت ها و بیماری ها مبارزه نمایند علاوه بر دارای ویتامین آ می باشد که همراه با ویتامین c می توانند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شوند.

به قلیایی شدن بدن کمک می کند چون علت بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان ها به دلیل اسیدیته شدن بدن می باشد به همین دلیل در تهیه سالاد می توانید از جوانه ها استفاده نمایید تا اسیدیته میوه های که در تهیه سالاد استفاده شده اند از بین بروند جوانه ها می توانند حاصل جوانه زدن حبوبات، غلات، دانه های روغنی و سبزیجات باشند.

صادرات جوانه خشک به قیمت عمده

صادرات جوانه خشک به <a href=قیمت عمده” class=”img-responsive aligncenter”> صادرات جوانه خشک به قیمت عمده و با مرغوبیت بالای به کشور های حوزه خلیج فارس و حتی کشور های اروپایی انجام می شود به همین دلیل ارزآوری خوبی را نصیب کشور کرده است. علاوه بر این فواید جوانه ها برای پوست و مو باعث شده صادرات آن افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • به دلیل این که دارای آنتی اکسیدان می باشند از پیری زودرس جلوگیری می نمایند علاوه بر این از تخریب DNA که باعث پیری می شود جلوگیری می کنند.
  • جوانه ها دارای ویتامین A می باشند و باعث تقویت فولیکول مو و رشد موها می گردند.
  • منبع روی می باشند و به تولید سبوم یا چربی طبیعی پوست کمک بی نظیری می نمایند.
  • به دلیل این که دارای سلنیوم می باشند از شوره سر پیشگیری می کنند.
  • دارای یک نوع ویتامین ب به نام بیوتین هستند که سبب بلند شدن و ضخیم شدن موها می شوند.
  • از سفید شدن موها جلوگیری می کنند چون دارای آنتی اکسیدان های هستند.
  • حاوی سیلیس می باشند که این می تواند به بازسازی پیوند های پوست کمک کند و چون دارای اسید های چرب امگا3 هستند از بسیاری مشکلات پوستی پیشگیری می نمایند.
تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.