بهمن, 1400 بدون نظر جوانه جو دوسر, پودر جوانه جو دوسر

پودر جوانه جو دوسر، از خشک و آسیاب کردن جوانه جو دوسر بدست می آید که سرشار از مواد مغذی بوده که در بسته بندیهای مختلف وزنی در بازار وجود دارد. مراکز فروش پودر جوانه جو دوسر و پودر جوانه گندم، این فرآورده های غذایی مقوی را با قیمتی مناسب به فروش میرسانند. این محصولات، به دلیل غنی بودن از پروتئینهای گیاهی و چربی غیر اشباع و همچنین به دلیل قیمت مناسبی که دارند، در مقایسه با سایر محصولات مشابه بیشترین میزان فروش را داشته و به صورت عمده نیز به فروش میرسند.

مرکز فروش پودر جوانه جو دوسر

در مورد پودر جوانه جو بیشتر بدانیم

در مورد پودر جوانه جو بیشتر بدانیم

جو، یکی از مواد خوراکی غنی از نشاسته است که به دلیل داشتن کربوهیدرات فراوان، انرژی بدن را تامین میکند. پودر جوانه جو، نیز تمامی خواص و ارزش غذایی جو را دارد، این محصول، خاصیت کاهش کلسترول خون را داشته و به همین دلیل باعث تنظیم فشار خون شده و برای سلامت قلب بسیار مفید و موثر است. پودر جوانه جو، گزینه ای بسیار مناسب برای تقویت قوای جنسی و عضلات میباشد از این رو اکثر ورزشکاران این محصول غذایی را همرا با شیر میل میکنند.

برای تهیه بذرکار گندم نیاز است که دانه های گندم را در زمین های کشاورزی کاشته شود سپس بعد از انجام مراحل لازم مانند آبیاری و شخم زدن زمین و پس از گذشت مدتی گندم به عمل می آید و جوانه گندم را جمع آوری می کنند.

یکی از مهمترین بارزه های این فرآورده غذایی، ویتامین B موجود در آن میباشد. به طور کلی تمامی غلات اعم از گندم، جو و جوانه های آنها سرشار از انواع ویتامین B میباشند. از این رو چنانچه امکان دسترسی به جوانه گندم و جو وجود نداشته باشد، استفاده از پودر این محصولات در غذا و یا مصرف آنها همراه با سالاد، باعث تامین ویتامین B بدن میشود. مصرف مداوم این محصول، به پرپشت شدن موها کمک کرده و باعث ضخیم شدن تارهای موی سر میشود.

پخش بذرکار عمیق کار گندم درجه یک به صورت کلی و عمده استقبال خوب خریداران را به دنبال داشته است. در فروش عمده قیمت پودر جوانه درجه یک بسیار مناسب بوده و مشتری می تواند با هزینه کمتر مقدار بیشتری از آن را خریداری کند.

جان کلام اینکه، پودر جوانه جو، حاوی آنتی اکسیدان و اسید امینه های لازم و ضروری بدن بوده که باعث تقویت قوای بدنی در برابر انواع بیماریها شده و نیز برای رشد کودکان و افرادی که کمبود وزن دارند بسیار مناسب میباشد.

خرید بی واسطه پودر جوانه جو دوسر

خرید بی واسطه پودر جوانه جو دوسر

خرید پودر جوانه جو دوسر به شکل بسته بندی و یا عمده از تمامی عطاریها و یا فروشگاههای موجود در سطح شهر با قیمتی کاملا مناسب امکان پذیر میباشد. مشتریان عزیز میتوانند این محصول را به صورت بی واسطه و مستقیما از این مراکز تهیه کنند.

البته لازم به یاد آوری است که خرید این محصول به شیوه غیر حضوری نیز وجود داشته و مصرف کنندگان میتوانند انواع این فرآورده خوراکی را از لحاظ وزن، درجه کیفی و مرغوبیت، از طریق مراجعه به سایتهای مختلف اینترنتی تهیه کنند. لذا ابتدا لازم است که از طریق مشاورین این محصول، از میزان کیفیت و قیمت ان مطلع و سپس اقدام به ثبت سفارش کنند.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.