آبان, 1400 بدون نظر پودر جوانه

پودرها تهیه شده از غلات مختلف مانند جو و گندم، از ترکیبات غذایی پر خاصیت هستند که می‌توان از آنها در کنار وعده‌های اصلی و در تهیه انواع سوپ‌ها و غذاها استفاده نمود. تولید و فرآوری این پودرها، توسط واحدهای تولید کننده مواد غذایی با استفاده از بهترین و تازه‌ترین غلات تولید می‌شوند و دارای حداکثر سطح کیفی هستند. مرکز پخش و فروش بدون واسطه جوانه‌های خوراکی، بهترین پودر جوانه گندم فله را با قیمت ارزان و اقتصادی ارائه می‌نماید.در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : پودر گیاه رازیانه

مرکز پخش پودر جوانه گندم فله

آشنایی با خواص پودر جوانه جو

آشنایی با خواص پودر جوانه جو

یکی از بهترین انواع پودرهای خوراکی که با استفاده از غله جو فرآوری می‌شود، پودر ممتاز جوانه جو است. برای تهیه این پودر، به شکلی خاص، جوانه جو کشت می‌شود و پس از خشک شدن به صورت یک پودر نرم عرضه می‌شود. این پودر داری ترکیبات غنی و ویتامین‌های مختلفی است که فواید متعددی برای سلامتی دارد. در ادامه به برخی از مهمترین خواص و فواید پودر جوانه جو اشاره می‌کنیم.مشاوران ما در زمینه تجارت کنجد پودر شده به صورت آنلاین برای دانش و پاسخ در مسیر تجارت به شما از طریق وب سایت در خدمت شما هستند.

برترین خاصیت‌های پودر باکیفیت جوانه جو:

  • این پودر دارای فیبر گیاهی است. فیبرهای گیاهی، به راحتی در بدن هضم می‌شوند و عملکرد بهتر سیستم گوارشی را به همراه دارند. فیبر موجود در این پودر موجب می‌شود روده تحریک شود و در دراز مدت به کاهش تنبلی روده و بیماری یبوست کمک می‌کند. همچنین این پودر در درمان زخم معده و ناراحتی‌های سیستم گوارشی مفید است.
  • یکی از بهترین خواص انواع جوانه‌های درجه یک خوراکی این است که به دلیل داشتن فیبر و مواد معدنی، به احساس سیری کمک می‌کنند. با مصرف مقادیری هر چند اندک از پودر جوانه جو در کنار غذاهایی مانند سالاد و ماست، زودتر احساس سیری می‌کنیم و از غذا دست می‌کشیم. در نتیجه کاهش وزن و لاغری را شاهد خواهیم بود.
  • پودر جوانه تازه جو، دارای ویتامین B است. این ویتامین مهمترین نقش را در سلامت پوست و مو ایفا می‌کند. با مصرف پودر جوانه گندم و جو می‌توان از بروز ریزش و خشکی مو و بیماری‌های پوست جلوگیری نمود.

توزیع مستقیم پودر جوانه گندم فله

توزیع مستقیم پودر جوانه گندم فله

توزیع پودر جوانه فله به شکل مستقیم و بی واسطه، در مجموعه عرضه آنلاین این محصول انجام می‌شود. این بازار در تلاش است بهترین محصولات تولید شده توسط برندهای مطرح داخلی و خارجی را با کیفیت ممتاز و قیمت ارزان و اقتصادی ارائه نماید و خرید این ترکیب غذایی پرخاصیت را برای تمامی هموطنان آسان نماید.

قیمت انواع پودر جوانه‌های غلات، در بازار عرضه مستقیم، به دلیل حذف واسطه، ارزان‌تر از سایر بازارها است. این امر موجب شده است روش خرید مستقیم از طریق بازار پخش بدون واسطه، به یکی از بهترین روش‌ها برای دسترسی به محصولاتی با کیفیت ممتاز و قیمت ارزان تبدیل شود.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.