واحد عرضه پودر جوانه گندم صنعتی فله

بهمن, 1399 بدون نظر جوانه گندم, پودر جوانه گندم صنعتی

واحد عرضه پودر جوانه گندم صنعتی فله، مرکزی ست که از مدتها قبل در این زمینه فعالیت دارد. این واحد اینترنتی تمرکز فعالیت خود را اینترنتی قرار داده و با این شیوه تلاش کرده تا بهترین محصولات را به دست علاقمندان برساند. مشتریان زمانی که روشهای عرضه آن را در راستای تامین منافع خود بدانند، از آن استقبال خواهند کرد و این بسیار طبیعی ست. در نتیجه واحدهای ارائه این جوانه ها، موفقیت های زیادی را تجربه می کنند و بدین ترتیب نام خود را در این حوزه به دیگران به شکل بهتری معرفی خواهند کرد.

واحد عرضه پودر جوانه گندم صنعتی فله

فرایند تولید پودر جوانه گندم صنعتی

فرایند تولید پودر جوانه گندم صنعتی جوانه ها از بهترین محصولاتی هستند که در طبیعت می توان به آنها دست یافت. با استفاده از روشهای سنتی و صنعتی می توان به انواع سمنو دست یافت.
فرایند تولید پودر جوانه گندم به صورت صنعتی:

  • دانه هایی که برای گرفتن جوانه آماده شده اند، پس از جداسازی و پاک کردن، با آب شسته خواهند شد.
  • دانه ها به درون مخازن فلزی ضدزنگ لعاب دار، منتقل می شوند. این مخزن از آب با دمای معمولی پر شده است که جوانه ها در آن به مدت 15 ساعت باقی خواهند ماند.
  • این دانه ها پس از آنکه به صورت کامل خیسانده شده و مدت مورد نظر را در آب باقی ماندند، به سبد های محصول منتقل می شوند تا آب آنها گرفته شود. این سبدها هم خود به مدت 15 دقیقه از جوانه ها مراقبت می کنند.
  • سبدها به اتاقک کشت انتقال داده می شوند و در آنجا با کمک نور آفتاب، دما و رطوبت کشت داده می شوند. این فرایند 24 ساعت به طول خواهد انجامید.
  • دانه ها به مدت 6 ساعت در خشک کن های ویژه در دمای 50 تا 60 درجه قرار می گیرند. بستر مناسب این دستگاه ها که به صورت مشبک طراحی شده شرایط ایده آلی را برای خشک کردن پدید می آورد. پس از خشک شدن جوانه ها جدا شده و بسته بندی خواهند شد.

توزیع پودر جوانه گندم صنعتی فله

توزیع پودر جوانه گندم صنعتی فله جوانه از دانه ها به دست می آید و برای تولید موادی نظیر سمنو به کار می رود. ارزش غذایی انواع جوانه به دلیل وجود طیف وسیعی از ویتامین و مواد معدنی درون آن بوده که خاصیتهای شگفت انگیزی به آن داده است.

توزیع پودر جوانه گندم صنعتی فله، مشتریان خود را از بین خانواده هایی که اهمیت فراوانی به موضوع سلامت و تندرستی می دهند، پیدا کرده است. توزیع جوانه گندم صنعتی به صورت فله، قیمت آن را تحت تاثیر قرار داده و بدین ترتیب طیف طرفداران و مشتریان آن را افزایش خواهد داد.
جالب است بدانید که پودر جوانه گندم فله، که با روش صنعتی به دست آمده باشد، بسیار بهداشتی بوده و از هر نظر قابل اطمینان است.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.