وارد کننده آرد جوانه جو درجه یک

بهمن, 1399 بدون نظر آرد جوانه جو, جوانه جو

آرد جوانه جو درجه یک به دلیل ارزش تغذیه ای بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارد از خاص ترین و پرمصرف ترین نوع غلات به شمار می رود، عرضه این محصول از درگاه های فروش متعددی امکان پذیر است که از میان آنها خرید بدون واسطه  و آنلاین از طریق وارد کننده مستقیم این کالا به دلیل اطمینان از اصالت و کیفیت محصول و قیمت های ارائه شده از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

وارد کننده آرد جوانه جو درجه یک

5 ویژگی آرد جوانه جو درجه یک

5 ویژگی آرد جوانه جو درجه یک در ادامه مقاله قصد داریم تا درباره ۵ ویژگی مهم آرد جوانه جو مرغوب و درجه یک و برخی نکات حائز اهمیت در امر تولید محصول توضیحاتی را خدمتتان ارائه دهیم.

همانطور که میدانید آرد جوانه جو حاصل خشک و آسیاب نمودن جوانه های تازه رشد یافته از دانه جو است که در بسته بندی های متنوع با برندهای گوناگون در بازار عرضه می شود.

این محصول به سه شیوه کلی صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی انجام می پذیرد.

از مهمترین نکات حائز اهمیت در خصوص تولید این محصول توسط هر روش رعایت کلیه نکات و استانداردهای بهداشتی در امر تولید و بسته بندی و استفاده از محصول اولیه باکیفیت یعنی جوانه جو ارگانیک می باشد.

اما از خصوصیات و ویژگی های آرد جوانه جو مرغوب می توان به ۵ مورد ویژه زیر اشاره کرد:

  • کیفیت این آرد به کیفیت و تازگی جوانه جو بستگی دارد، بنابراین هر چه کیفیت و تازگی جوانه اولیه بیشتر باشد در افزایش کیفیت محصول نهایی تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.
  • آرد جو مرغوب به دلیل فیبر فراوانی دارد بسیار سبک بوده و از هضم و جذب بهتری در بدن برخوردار می باشد.
  • طعم و مزه آرد درجه یک جوانه جو بسیار دلپذیر و مطبوع بوده و رنگ آن به علت سبوس بالایی که دارد سفید متمایل به کرمی تا قهوه ای روشن می باشد.
  • این آرد در مقایسه با سایر آردهای جو به دلیل کیفیت ارگانیک گیاه اولیه از درصد مواد مغذی و ویتامین های بیشتری برخوردار است.
  • از ظاهر کاملا یکنواخت و یکدست برخوردار بوده و فاقد مواد ناخالصی و گلوله های پودری ریز و درشت است.

خرید آرد جوانه جو درجه یک درب کارخانه

خرید آرد جوانه جو درجه یک درب کارخانه جهت خرید آرد جوانه جو درجه یک روش های متعددی وجود دارد، یکی از بهترین روش هایی که می توانید این محصول را با کیفیت عالی و صرف هزینه اندک تهیه بفرمایید خرید مستقیم به روش آنلاین از درب کارخانه می باشد.

از مهمترین مزیت های خرید مستقیم آرد جوانه جو توسط کارخانه آرد جوانه جو علاوه بر کاهش قیمت خرید محصول و افزایش اطمینان از کیفیت آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خرید محصول با تضمین کیفیت و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتری
  • امکان مشاوره مستقیم با کارشناسان فروش و تولید کننده اصلی محصول
  • امکان خرید به دو صورت جزئی و عمده
  • مشاهده تنوع بالای محصولات و حق انتخاب گسترده تر

از بهترین فواید مصرف این آرد می توان به تناسب اندام و لاغری، کاهش سطح کلسترول خون، تنظیم قندخون و فشارخون، تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان ها، بهبود عملکرد سیستم گوارشی و پیشگیری از نفخ و یبوست و کاهش خطر سکته مغزی و قلبی اشاره کرد.

از این آرد می توان در تهیه انواع سوپ، سالادها، تهیه انواع نان و سایر موارد دیگر استفاده نمود.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.