بهمن, 1400 بدون نظر پودر جوانه, پودر جوانه جو

جو یک غله معمولی است که معمولاً در مرحله بلوغ خود مصرف می شود، اما روش مورد علاقه شخصی ما برای خوردن جو زمانی است که هنوز در مرحله جوانه زدن است، در همان ابتدای چرخه زندگی! در واقع، مصرف گیاهان در مرحله جوانه زدن راهی عالی برای دریافت غلیظ ترین منبع مواد مغذی و آنزیم ها است. شرکت ما در زمینه توزیع و پخش پودر جوانه گندم و پودر جوانه جو 200 گرمی فعالیت دارد. در ادامه بیشتر با مزایای جوانه جو آشنا خواهید شد.

پخش عمده پودر جوانه جو 200 گرمی

مشخصات پودر جوانه جو ارگانیک

مشخصات پودر جوانه جو ارگانیک جوانه بذرکار گندم ارگانیک را از بهترین و با کیفیت ترین جوهای موجود تهیه می‌کنند که در پرورش این جو ها از هیچ گونه کودهای شیمیایی و مضری استفاده نشده است. پودر جوانه جو مزایای زیادی دارد. جوانه هایی که به تازگی در حال رشد هستند سرشار از انرژی بالقوه هستند.

دیواره‌های سلولی کم‌ثبات جوانه‌ ها باعث می‌شود که در بدن ما راحت‌ تر تجزیه شود، بنابراین ما در واقع با خوردن جوانه جو نسبت به خوردن جو کاملا رسیده، از مزایای بیشتری برخوردار می‌شویم، و این خبر خوبی است زیرا جوانه جو یکی از غنی‌ترین منابع مواد مغذی است.

پودر جوانه جو، نه تنها حاوی 20 اسید آمینه است، بلکه حاوی 12 ویتامین، 13 ماده معدنی و آنزیم است که به ترمیم سلول های آسیب دیده و محافظت در برابر رادیکال های آزاد کمک می کند. به طور خاص، پودر جوانه جو حاوی سوپراکسید دیسموتاز (SOD) است، آنزیمی که به عنوان دفاع در برابر رادیکال‌های آزاد عمل می‌کند که از طریق آفت‌کش‌ها و علف‌کش‌ها، آلودگی ازن، کمبودهای تغذیه‌ای، آسیب‌ها، اشعه UV گاما و فلزات سمی به بدن حمله می‌کنند.

خوشبختانه، SOD به بدن کمک می‌کند تا سلول‌هایی را که در اثر رادیکال‌ های آزاد از دست می‌دهد دوباره پر کند، در حالی که اثرات پیری را کاهش می‌دهد و همچنین التهاب را در بدن کاهش می‌دهد.

قیمت عمده پودر جوانه جو 200 گرمی

قیمت عمده پودر جوانه جو 200 گرمی شرکت ما در زمینه توزیع پودر جوانه 200 گرمی جو و گندم، به صورت فله ای و عمده فعالیت دارد. با توجه به آگاهی مردم از فواید این محصولات، مصرف آنها نیز بالا رفته است. به ویژه برای کودکان درحال رشد یک مکمل غذایی عالی به حساب می آید.

از این رو خریداران عزیز می‌توانند سفارشات عمده ی خود را از طریق همین سایت برای ما ارسال کنند و از تخفیفات خرید عمده برخوردار شوند. قیمت عمده پودر جوانه بسیار مقرون به صرفه تر از خرید آن به صورت خرد است.

پخش بذرکار عمیق کار گندم درجه یک به صورت کلی و عمده استقبال خوب خریداران را به دنبال داشته است. در فروش عمده قیمت پودر جوانه درجه یک بسیار مناسب بوده و مشتری می تواند با هزینه کمتر مقدار بیشتری از آن را خریداری کند.

همکاران ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن آماده کرده و به آدرسی که شما در زمان ثبت سفارشات خود در سایت ثبت کرده اید ارسال نمایند.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.