دی, 1400 بدون نظر جوانه گندم, پودر جوانه گندم

پودر جوانه گندم غنی شده دارای خواص بیشمار و منابعی عالی از پروتئین های گیاهی همراه با فیبر و چربی، منیزیم، فسفر، پتاسیم و روی بوده و از آن به عنوان یک مکمل غذایی مفید یاد می شود.

مصرف پودر جوانه کمک شایانی به کنترل سطح کلسترول کرده و هم چنین یک منبع عالی برای درمان ناباروری هم هست. یکی از کمبودهای بدن هر انسانی فیبر غذایی است که در این پودر جوانه وحود داشته و استفاده ا‌ز آن جهت جلوگیری از یبوست بسیار مفید است.

پخش مستقیم پودر جوانه گندم غنی شده

پودر جوانه گندم را به این دلایل مصرف کنیم

پودر جوانه گندم را به این دلایل مصرف کنیم

استفاده از پودر جوانه گندم غنی شده برای بدن بسیار ضروریست. پودر جوانه دارای پروتئین ها و ویتامین ها و مواد معدنی و مغذی سرشاری است که هر کدام از آن به تنهایی یک غذای کامل با مواد تغذیه ای غنی به شمار می رود. به دلیل خواص درمانی که پودر جوانه موجود است استفاده از آن موجب سم زدایی بدن به دلیل در بر داشتن منابع عالی و ویتانین سی و ای و کربوهیدرات ها می شود.

برای تهیه بذرکار گندم نیاز است که دانه های گندم را در زمین های کشاورزی کاشته شود سپس بعد از انجام مراحل لازم مانند آبیاری و شخم زدن زمین و پس از گذشت مدتی گندم به عمل می آید و جوانه گندم را جمع آوری می کنند.

پودر جوانه همچنین ضد سرطان بوده و به رفع خستگی ، برطرف کردن کم خونی، افزایش فعالیت های مغزی و فعال کردن غده های جنسی، تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان ریزش موی سر کمک شایانی می کند.

مطابق تحقیقات و مطالعات دانشمندان مصرف مداوم پودر جوانه گندم خطر ابتلا به بیماری های عروق کرونر قلب را کاهش دهد و هم چنین موجب افزایش میزان فیبر غذایی گردد. استفاده از این پودر می تواند به کم کردن عوامل خطر ابتلا به انواع سرطان کمک کند.

پروتین ها و ویتامین های موجود در جوانه گندم می تواند افراد مبتلا به بیماریهایی مانند پسوریازیس، آفتاب سوختگی، اگزما، چین و چوروک، رنگ پریدگی پوست و خطوط مو را تحت تاثیر قرار دهد.

پخش بذرکار عمیق کار گندم درجه یک به صورت کلی و عمده استقبال خوب خریداران را به دنبال داشته است. در فروش عمده قیمت پودر جوانه درجه یک بسیار مناسب بوده و مشتری می تواند با هزینه کمتر مقدار بیشتری از آن را خریداری کند.

پودر جوانه بدلیل دربرداشتن ویتامین ای موجب آزادسازی رادیکالهای آزاد در بدن بر اثر خاصیت انتی اکسیدانی آن می شود. پودر جوانه گندم حاوی فیتواسترول است که در واقع اجزای استروئیدی مشابه کلسترول هستند. این فیتواسترول ها می توانند کلسترول بد را پایین بیاورند و سلامت قلب را بهبود ببخشند. جوانه گندم منبع خوبی از اسیدهای امگا ۳ است که می تواند به کاهش کلسترول، التهاب کمتر، حمایت از یک سیستم عصبی سالم کمک کند و سطح استرس را کاهش دهد.

مرکز توزیع پودر جوانه گندم غنی شده

مرکز توزیع پودر جوانه گندم غنی شده

شرکت رویان بهترین مرجع جوانه های خوراکی به صورت حرفه ای جهت توزیع پودر جوانه گندم می باشد. این شرکت انواع جوانه های خوراکی مانند جوانه گندم، جوانه جو، جوانه یونجه، جوانه شبدر، جوانه ماش، جوانه عدس، جوانه نخود، حوانه جو دو سر، جوانه شنبلیله، جوانه ذرت و پودر جوانه های خوراکی را به صورت عمده و فله و بسته بندی جهت ارسال به سراسر کشور عرضه می نماید.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.