پخش پودر جوانه جو خوراکی بسته ای

بهمن, 1399 بدون نظر جوانه جو, پودر جوانه جو خوراکی

پودر جوانه جو خوراکی منبع غنی از آنتی اکسیدان، فیبر، پروتئین و کربوهیدرات است، از این رو از فواید بسیار زیادی برای بدن برخوردار می باشد، قیمت پخش این محصول به طور مستقیم به میزان کیفیت و حجم سفارش آن بستگی دارد، جهت تهیه این پودر خوشمزه و مفید به صورت بسته ای با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید از طریق شرکت پخش مستقیم این محصول بدون واسطه اقدام بفرمایید.

پخش پودر جوانه جو خوراکی بسته ای

6 مورد از خواص پودر جوانه جو

6 مورد از خواص پودر جوانه جو در ادامه مقاله قصد داریم تا درباره ۶ مورد از خواص شگفت انگیز پودر جوانه جو و موارد مصرف آن در تهیه انواع خوراکی ها توضیحاتی را خدمتتان ارائه نماییم.

همانطور که میدانید این پودر حاوی درصد بالایی از املاح و موادمغذی و انواع ویتامین ها در ساختار خود بوده و نسبت به سایر غلات از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری برخوردار است.

از مهمترین خواص مصرف این نوع پودرگیاهی می توان به ۶ مورد زیر اشاره کرد:

  • به دلیل آنتی اکسیدان بالایی که دارد در سلامت سیستم ایمنی بدن و قلب و عروق اهمیت بسزایی دارد.
  • حاوی فیبر و پروتئین فراوانی است، به همین سبب مصرف آن برای سلامت دستگاه گوارش و هضم و جذب بهتر موادغذایی در بدن اهمیت بسزایی دارد.
  • برای افزایش شیر در مادران شیرده و از بین بردن نفخ شیر اهمیت بالایی دارد.
  • به کاهش سطح کلسترول خون و قندخون کمک می کند.
  • از خاصیت سم زدایی بالایی برای بدن برخوردار می باشد.
  • از خاصیت ضدالتهابی بالایی برخوردار بوده و برای بهبود جای نیش حشرات بسیار مفید می باشد.

از مهمترین موارد مصرف این پودر خوشمزه و مغذی می توان به استفاده از آن در ترکیب با انواع نوشیدنی ها، انواع سالادها، انواع نان و ترکیب با برخی سوپ ها اشاره نمود.

خرید پودر جوانه جو خوراکی ارزان قیمت

خرید پودر جوانه جو خوراکی ارزان قیمت جهت سفارش و خرید پودر جوانه جو خوراکی درجه یک و اطلاع از نرخ جدید این محصول در برندهای معتبر آن به قیمت ارزان می توانید از طریق یکی از کانال های ارتباطی درج شده در سایت با مشاورین و کارشناسان فروش در این حوزه ارتباط بگیرید.

قیمت پودر جوانه جو به آیتم های زیادی بستگی دارد که از میان آنها می توان به چند مورد بسیار مهم زیر اشاره نمود:

  • میزان کیفیت محصول و برند کارخانه سازنده آن: بهترین و مرغوبترین پودر جوانه جو از جویی به دست می آید که به روش کاملا هیدروپونیک با بالاترین تراکم موادمغذی کشت شده و فاقد هر گونه آلاینده شیمیایی و محیطی در ساختار خود باشد.
  • نحوه سفارش و خرید محصول: خرید مستقیم محصول به دلیل حذف واسطه ها در امر فروش از ایمن ترین و کم هزینه ترین روش های ممکن میباشد.
  • حجم خرید: فروش این محصول به دو صورت بسته ای و فله انجام می گیرد، فروش فله ای در حجم بالا در کاهش قیمت خرید محصول اهمیت فراوانی دارد.
تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.