پخش کلی پودر جوانه جو دوسر

اسفند, 1400 بدون نظر جوانه جو, پودر جوانه جو

جو یکی از محصولات کشاورزی مهم و از غلات بسیار مغذی می باشد. انواع مختلف ترکیبات در بازار وجود دارد به دلیل داشتن فیبر بالا جو یکی از مهمترین غلات شناخته شده می‌باشد.جو در مزارع چند هکتاری در اقصی نقاط جهان زیر کشت می‌باشد.

پودر جوانه جو دوسر یکی از محصولات فرآوری شده از جو می‌باشد.کاربرد پودر جوانه جو بسیار زیاد است در انواع غذاها این ماده غذایی را میتوان استفاده کرد.از پودر جوانه جو برای انواع ماسک صورت نیز استفاده می شود.

پخش کلی پودر جوانه جو دوسر

آشنایی با خواص پودر جوانه جو

آشنایی با خواص پودر جوانه جو پودر جوانه جو دارای خواص بسیار زیادی می‌باشد .جو به دلیل داشتن ویتامین هایی مانند ویتامین آ و انواع مختلف ویتامین ب،پتاسیم ،فسفر و مواد معدنی مانند روی و آهن و کلسیم می‌باشد.جوانه جو دارای فیبر زیادی می‌باشد و هیچگونه کلسترول مصری برای بدن ندارد.

جو دوسر بدلیل داشتن آنتی اکسیدان برای پیشگیری از انواع سرطان مفید و موثر است و جوانه جو یک سم زدای طبیعی برای بدن و پاکسازی کامل بدن می‌باشد .بدلیل خاصیت سم زدایی جو اثر زیادی روی سلامت کبد دارد .

جوانه جو برای درمان انواع مخدرها و مبارزه با اعتیاد بسیار موثر است .این ماده غذایی تعادل عالی بین اسید و قلیایی بدن ایجاد میکند.جوانه جو راهی طبیعی برای ترمیم و بازسازی سلولهای بدن است بدون اینکه به بدن آسیبی بزند.در تغذیه ورزشکاران و تناسب اندام نیز موثر است.

برای انواع غذاها میتوان از پودر جوانه جو استفاده کرد. پودر جوانه را درون انواع خورشت ها به عنوان لعاب دهنده و مغذی برای بدن مصرف کرد.از پودر جو میتوان برای تهیه نان جو استفاده کرد .نان جو برای بیماران دیابتی بسیار مفید و موثر است و مصرف ان توصیه می شود.

جو برای مصارف آرایشی و تهیه ماسکهای صورت نیز مورد استفاده قرار میگیرد.باعث چاقی صورت نیز میشود و برای پوست مفید و موثر است.پودر جو دوسر کلسیم زیادتری حتی نسبت به شیر دارد.از جوانه جو در انواع پودرهای بدنسازی نیز استفاده میشود.

طبع پودر جوانه جو در طب سنتی سرد و خشک محسوب میشود و دارای کالری بالایی است درحالیکه هیچگونه کلسترول نامطلوبی ندارد .پودر جوانه جو باعث روشن شدن پوست می‌باشد چون دارای ویتامینهای گروه ب می‌باشد.

خرید عمده پودر جوانه جو دوسر

خرید عمده پودر جوانه جو دوسر پودر جوانه جو در بسته بندی های مختلف در فروشگاه‌های مواد غذایی موجود است.جو بدلیل خواص زیادی که دارد طرفداران بسیاری دارد .برای خرید پودر جوانه جو به تاریخ تولید و انقضا موجود بر روی بسته بندی باید توجه کنید و از سلامت محصول مطمئن شوید.

درکشور ایران بدلیل وجود مزارع زیادی که زیر کشت جو می‌باشد این محصول به نقاط مختلف جهان صادر میشود.صادرات جو بدلیل ارز آوری کمک فراوانی به اقتصاد کشور میکند و یکی از انواع صادرات غیرنفتی برای کشور است.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.