image شهریور, 1399 بدون نظر جوانه گندم, پودر جوانه گندم

 

کارخانه تولیدی پودر جوانه گندم ارگانیک با ارائه بهترین تولیدات و محصولات خود توانسته با استفاده از بهترین و نیز مرغوب ترین مواد اولیه در تولید این نوع محصول عمده آن را با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

همچنین پودر جوانه گندم دارای ویژگی های خاص و نیز از کاربرد زیادی در صنایع مختلف برخوردار می باشد که علاوه بر پودر جوانه ها، این نوع محصول را به صورت خام و تازه مورد مصرف قرار می دهند.در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : کنجد تخته ای

کارخانه تولیدی پودر جوانه گندم ارگانیک

خواص پودر جوانه گندم ارگانیک در طب سنتی

خواص پودر جوانه گندم ارگانیک در طب سنتی

نحوه تولید پودر جوانه گندم بدین صورت است که ابتدا بذر مناسب جهت تولید جوانه را انتخاب کرده سپس تا مدت معین بذر را خیس نموده و بذرها را طی چند مرحله شسته و آن ها را در داخل دستگاه مخصوص تولید جوانه قرار می دهند و بعد از خارج کردن جوانه ها از دستگاه تولید دوباره جوانه ها را شسته و در خشک کن دستگاه قرار می دهند.

در مرحله پایانی پس از خشک شدن جوانه ها آن ها را آسیاب یا به شکل پودر درآورده و در بسته بندی های متنوع استاندارد، ارگانیک و کاملا بهداشتی قرار داده و در بازار با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به روش عمده عرضه داشته تا مشتریان زیادی را به خود جلب نمایند.مشاوران ما در زمینه تجارت کنجد نیری به صورت آنلاین برای دانش و پاسخ در مسیر تجارت به شما از طریق وب سایت در خدمت شما هستند.

همچنین این نوع محصول غذایی با ارزش را به صورت فله در بازار عرضه می کنند که مناسب و نیاز کارخانه جات مواد غذایی، دارویی، بهداشتی بوده و با خرید عمده این محصول از نظر اقتصادی سود فراوانی به خریداران عمده آن می رسد.

گندم جوانه زده همچنین دارای ترکیباتی مانند: انواع ویتامین ها، املاح معدنی زیاد از قبیل: اسید فولیک، کلسیم، فسفر، روی، ید، سلنیوم و منیزیم نیز می باشد که پس از اینکه جوانه به اندازه خود گندم رشد کرد می توان از این مواد بهره برد.

مصرف روزانه و مرتب جوانه گندم  ارگانیک با توجه به خواص فراوان آن در درمان انواع بیماری ها از جمله طب سنتی از اهمیت خاص و مفیدی در سلامت بدن برخوردار می باشد.

همچنین جوانه گندم سبب رفع کم خوابی و تقویت حافظه می شود، ناراحتی های پوستی را بر طرف می سازد، دارای طبیعتی گرم بوده که به خون سازی کمک شایانی می کند، غدد جنسی را فعال می کند، از انواع سرطان ها پیشگیری می کند، خستگی را بر طرف می سازد و دیگر موارد که در سلامت بدن بسیار ارزشمند و مفید می باشد.

فروش مستقیم پودر جوانه گندم ارگانیک

فروش مستقیم پودر جوانه گندم ارگانیک

 

کارخانه پودر جوانه گندم، اصلی ترین مراکز فروش پودر جوانه گندم در کشور به شمار می آید که فروش پودر جوانه گندم به صورت عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش عمده ارزانتر و مقرون به صرفه تر می باشد که دارای محبوبیت و طرفداران خاص خود می باشد. 

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.