اسفند, 1399 بدون نظر پودر جوانه

جوانه گیاهان خوراکی همچون خود آن محصولات دارای املاح معدنی، ویتامین و پروتئین می باشند. اما در مواردی به جهت افزایش میزان ماندگاری این محصول، آن را به صورت خشک و پودر شده بسته بندی کرده و در بازار های مصرف ارائه می دهند. به این ترتیب افراد می توانند به راحتی این محصولات را تهیه و استفاده کنند. کارخانه تولید پودر جوانه های خوراکی، این محصول را در حجم عمده ای به مراکز پخش عرضه می کند.

کارخانه تولید پودر جوانه های خوراکی عمده

معرفی انواع جوانه های خوراکی

معرفی انواع جوانه های خوراکی جوانه به برگ و ساقه های جوان، سبز، ترد و تازه ای که از دل دانه ها و محصولات گیاهانی بیرون می آید گفته می شود. این جوانه ها تمامی خواص محصول مورد نظر را در داخل خود دارند و خوردنشان می تواند انرژی بسیار زیادی به بدن افراد ببخشد.

برای تهیه بذرکار گندم نیاز است که دانه های گندم را در زمین های کشاورزی کاشته شود سپس بعد از انجام مراحل لازم مانند آبیاری و شخم زدن زمین و پس از گذشت مدتی گندم به عمل می آید و جوانه گندم را جمع آوری می کنند.

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع جوانه های خوراکی به شما بپردازیم. پس لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

  • جوانه گندم: این محصول یکی از اصلی ترین و رایج ترین انواع جوانه هایی است، که ما ایرانیان از دیرباز برای تهیه کردن محصولی به نام سمنو مورد استفاده قرار می دادیم. از جمله خواص آن می توان به وجود ویتامین ب و آهن در ترکیباتش اشاره نمود.
  • جوانه ماش: این محصول گیاهی سرشار از ویتامین ث بوده، خاصیت مدر بودن دارد و به سم زدایی کردن بدن کمک می کند.
  • جوانه عدس: مهم ترین خاصیت این محصول وجود مقادیر بسیار زیاد آهن و فولیک اسید در ترکیبات آن است. به علاوه سرشار از کلسیم، پتاسیم و پروتئین می باشد.
  • جوانه نخود: این جوانه ها منبع بسیار غنی از ویتامین های ث و ب هستند. میزان زیاد کلسیم موجود در آن ها هم به استحکام استخوان ها کمک می کند.
  • جوانه جو: جوانه این گیاه سرشار از ویتامین های ث، آ و کا است. به علاوه سرشار از پروتئین و فیبر می باشد.

فروشنده پودر جوانه های خوراکی عمده

فروشنده پودر جوانه های خوراکی عمده کارخانه های صنعتی فعال در زمینه تولید فراورده های غذایی، محصولی به نام پودر جوانه های خوراکی را، از طریق خشک و چرخ کردن جوانه محصولات کشاورزی مختلف تولید نموده، بعد از بسته بندی کردن راهی بازار های مصرف سطح کشور می کنند.

پخش بذرکار عمیق کار گندم درجه یک به صورت کلی و عمده استقبال خوب خریداران را به دنبال داشته است. در فروش عمده قیمت پودر جوانه درجه یک بسیار مناسب بوده و مشتری می تواند با هزینه کمتر مقدار بیشتری از آن را خریداری کند.

افراد می توانند این محصولات را در زمان طبخ غذا های مختلف خود به آن ها اضافه نمایند، تا به این طریق از فواید آن ها بهره مند گردند. به علاوه می توان آن ها را در هنگام تهیه خمیر نان به آرد هم اضافه کرد.

مراکز فروشنده، انواع پودر جوانه های خوراکی عمده را از کارخانه سازنده آن ها خریداری کرده، سپس در مرجع فروش خود به شکل کلی یا جزئی به فروش می رسانند.

تگ ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.